Fredags

Började jobba, slutade tolv ..stack hem och sov för jag mådde skitdåligt.
Skulle egentligen möta jeppan på centralen vid kvart i 6 men det kunde jag inte, jag blev körd senare till henne av en vän.

När jag kom dit så började vi laga mat. Köttbullar,ris och cafe paris såsen, lär mig aldrig vad den heter?
Direkt när vi var klara var vi tvugna att göra oss klara och börja förkröka, vi hade inte så mycket tid för vi skulle  vara på festen klockan 10. Festen var hos en på hennes jobb.

Vi tog bussen kvart i tio till nobeltorget där vi sen blev hämtade av josse, en på jeppans jobb också och sen började vi köra mot kvarnby eller videdal, haha vet inte var det var ju :( .
När vi kom dit så började vi såklart festa =) mycket bra!

Mycket folk ifrån deras jobb, haha kände igen en kille där på festen och han kände igen mig men ingen av oss vet varifrån, han och jeppan gjorde också men dom hade typ festat på samma ställe innan och sen har dom typ samma kompis lr något sånt. iaf jag och han killen då .., när bk berättade massa skämt och saker satt vi 2 där och fattade ingenting så vi gjorde gjorde en pakt, att vi inte skulle prata med dom .h haha men det gick inte så bra!
Han gjorde också ett riiiktigt sjukt '"trick" haha, jag sa till honom att berätta hur han gjorde annars skulle jag börja gråta så han berättade :D , minns inte vad han sa idag. minns bara att han sa "sen gör jag så när du inte märker de" . jag sa till han att han skulle göra det på jeppan också and so he did.

Det kom en tjej ifrån rumänien, hon hette också rebecca haha . Hon var gogo dancer, iallafall så sa hon det. Alla fotades med henne typ, en helt vanlig tjej antar jag? men där var de precis som om det var en kändis .. :P .

Det blev dans inne i vardagsrummet också, väldigt fint det också haha !
Träffade en gammal "kompis" där, ahahah .
Minns inte när vi stack hem, men det blev en taxi eftersom bussarna kanske hade slutat gå, eller av någon annan anledning. Hem till jeppan och deckade direkt.

Sjukt kul hade jag :)

Nästa dag stack jeppan till jobbet och jag stannade kvar hos henne ett bra tag, blev hämtad sen igen på kvällen av henne och en ifrån hennes jobb så blev vi körda hem till jeppan. Där gjorde vi mat och sen tog vi det bara lungt, skönt som fan. Sen blev det gå och lägga sig. jeppan skulle upp och jobba på söndagen också, hon försöv sig så hon hann inte väcka mig :( . Jag fixa lite saker där hemma sen stack jag hem också!:)

Bilder ifrån fredags kommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0