Fredags

Det började med att amanda kom hem till mig, vi eller jag fixade mig och vi drack samtidigt. Det var sagt att "klassen" skulle ses på lilla torg vid 10.00 men helt för tidigt och vi "missade bussar" så vi kom dit vid .. har ingen aning när vi kom dit..
Dino och roy var på at club så vi gick dit. Roy hade lovat "shotar" till dom som kom, haha för vår klass är omöjlig att alla gör någonting tillsammans. Så jag och Roy shotade tequila, så jävla gott haha, men efter den så började jag bli sämre haha.
Jag hade helt enkelt druckit för mycket här hemma innan.

Jag sa till amanda " amen amanda, jag är ju lika full som jeppan brukar vara"  men de var jag nog inte hahaha, jeppan ska alltid vara värst ;) men det gillar vi! <3

Vi skulle dra vidare till hipp men det blev inte av, varför har jag och amanda inte kommit fram till . Vi har våra misstankar lite hit och dit.
Amandas vän körde mig hem och sen amanda, det blev en tidigt kaoskväll.

Finns typ inte mer att skriva om då :S


Min mamma och pappa ute i trädgården och dansar lite till alane, hahah
och förstås min krampiga arm till höger ;) .

Jag kom på att jag har en webbcamera på datan och den kom till använding första gången i fredags, men bilderna är inte godkända för att publiceras, jag var nog sveriges fulaste i fredags.

Kommentarer
Postat av: jeppan

hahahaha du e så sjuk bebis, vågar inte ringa nu, fick jobba över och kom nyss hem höres imorrn<3

2009-07-05 @ 23:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0