girl you know i ii i

Igår körde annika mig till jeppan där vi gjorde vid oss för att sen sticka på förfest hos en som heter sassan.
Lite folk som jag träffat innan och några som jag aldrig träffat förr, men det var endå roligt! =)
Min mage/"hjärta" började dumma sig så jag pallade inte dricka så mycket mer så jag sket i det helt enkelt, duktigt av mig :D.
När vi förfestat ett tag så hade någon beställt taxi, 2 stora taxiar.
Den taxin jag åkte i där va taxichaffören sjuk i huvet :( hahaha, riktigt störd va han . Körde riktigt sjukt och typ "till musiken" och sen misshandlade granis mitt lår genom att knipa i sönder det. Har blåmärken där . =///

Vi stack till hipp, träffade matti o co där, skittråkigt var hipp ihår. Musiken sög riktigt hårt. Vi stannade inte kvar så länge... tror jag? hahah kändes inte som det iallafall. Jag, matti och mange? .. gick till min buss, sen tog jag den när den kom och dom gick tillbaka.

Jag minns inte saker från igår, inte för att jag var full för det var jag inte.. Mitt huve börjar bli kaos!

Idag kom henke och hämtade mig vid 1tiden, sen inom nico och sen till bebisanna. Vi skulle till matti. När vi var vid kroksbäck så ska dom störa sig genom att tuta på massa människor osvosv, så tutar han på en människa så fick hon en chock och hoppa till och vänder sig om lite försiktit, så var hon blind. Jättesynd tyckte jag om henne :( haha .Hon vågade säkert inte röra sig på hur längesom helst. Hon trodde typ att hon gjort något fel eftersom någon tutade så dumt på henne :( .
Vi körde inom toftanäs och hämtade sara, sen körde vi mot matti, trodde vi iallafall. Hittade typ inte alls dit. Kom in i svedala och massa sjuka vägar. Körde inom några hästar som dom skulle klappa. (y)
Efter ett tag kom vi fram. Det tog typ 1½ timme att komma dit.

När vi va där så var det harry potter som gällde, för dom. inte för mig. jag gillar det inte så mycket.
Jag kollade nästan hela sista filmen.. kollade fyra stycken.
Medans alla fetto åt pizza och sånt skit så gjorde matti spagetti och köttfärssås till mig :D övergod. Jätteduktig.

Jag blev uttvingad på en "runda" . Fick massa päron på mig, inte alls okej. Efter en stund så lyckades jag ta mig tillbaka igen.
Hahah har skrattat så mycket idag så jag knappt har fått någon luft :( guuuuuuuuuud ja .

anna ö brukar dö
anna ö ska dö

FÖRLÅT ANNA!!!!!!!!!!!!!!!!
är tvungen att ta tillbaka det så det gör jag, men jag kom på dom själv ;) hahah så rolig jag tyckte att jag var och allt beror nog på att jag har varit så jävla trött idag. Sovit några små timmar inatt bara.

När sista filmen var slut så körde vi in till malmö igen och där tog jag bussen hem, så är hemma nu och ska ta bussen om 30 minuter typ till centralen och träffa min favorit :) .

ciaoooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0