go girl

Kom hem till jeppan igår så låg hon och sov lite grann, men endå inte :( ville ju väcka henne haha, vi kollade lite i skolkataloger och kolla lite family guy sen stack vi hem till andy där ica och sofie också var! :)
Satt i köket och snackade massa och hade allmänt roligt, haha. antar att vi alla var ganska trötta eftersom vi skrattade åt sjukt torra "roliga historier" haha.

Senare gick ica och sofie hem och jag och jeppan stannade kvar en stund, kollade lite sjuka saker på youtube och sen cyklade vi hem. Ganska läskigt haha, helt mörkt!
När vi kom hem till henne satte vi på football factory och somnade till den, vi satte på den imorse och somnade då också, iallafall jag vad jag vet :p .
Sen har vi kollat på the girl next door. Den liknade an american crime som är riktigt jävla bra,men båda är sjukt hemska!

Sen var det mat, skitgott! :D och sen stack jag till bussen . Missade den med några minuter och det började regna så jag bad mamma komma och hämta mig, and so she did!!! <3

Ska in i duschen nu och sen ska jag sticka hem till allefat.

och jeppan, när du läser detta.. imorgon om vi inte festar så ska vi göra något. så du vet!

ciaociao

Kommentarer
Postat av: jeppan

afan att vi ska bebis<3

2009-07-24 @ 03:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0