hos bästa

Är satans trött och sitter hemma hos rebecca. Påvägen hem till henne ringde vi hennes granne och sa att han skulle komma över för vi skulle spela galenpanna, haha det är så jävla roligt. faktiskt.

Han kom och vi spelade, jag förlorade och jeppan vann (för hon kan spelet utantill) . Galenpanna följer med till båstad imorgon hoppas jag, om vi inte glömmer det förstås!

Rebecca packar och städar sitt rum, som ja verkligen behövs. förlåt:$ . har ingenting emot det, jag trivs:)
När hon är klar så ska vi sätta på en film att somna till, jag kommer inte hinna se mycket. Sen imorgon bitti kommer elle och hämtar oss så sticker vi till båstad!!

byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0