hos ellepelle

Kom  hit igår vid sjutiden..

påvägen hit (jag cyklade) så blev jag jagad, överläskigt!! hahah fick låtsas att jag bodde vid olika hus & sånt =/ .
När jag kom till elle så gjorde hon mat, jag har mina fördommar om när hon lagar mat, men hon kan faktiskt. hahah
Kyckling med något på och ris :) .. kycklingbitarna var skitstora ahha så dom kanske inte var klara. blev rädd att jag/vi skulle få malaria .. eller vad kycklingsjukdomen heter?

Efter maten så var det teamwork med diskningen , haha . jag hatar att torka disken så jag diskade . Efteråt så gick vi ner och handlade godis.
Vi satte på en film, how to lose friends and allu .... något ? minns inte, men den var riktigt rolig. hahaha kaos!
När den var slut så hade de blivit lagom mörkt för att titta på villmark/vildmark. Den var inte lika läskig som jag minns den.
Elle tyckte säkert att den var skitbra, sov igenom en bra bit =/ !!

När filmen var slut så gick vi och la oss, kollade lite på tv. Såna sjuka naturkatastrofer, tsunamin, orkaner och sånt.
Fick veta imorse att jag hade legat och sparkat med benet och sagt något om att jag hatar trevägs korsningar eller något sånt, hahah !!

Nu ska vi upp till stan och träffa bebisanna .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0