i dont know you, you dont know me

Igår blev jag hämtad vid typ 22-tiden av jeppan, u och h .

Vi stack till bokskogen haha,där jeppan och dom hade varit för någon dag sen. Ganska läskigt. Där var en husvagn som "campa" där, och vi inbillade oss att dom var mördare osvosv.
Sen körde vi vidare, kom ända bort till staffanstorp, vi stack till fina media :( gud, jag vill verkligen inte sluta där!! =/
Det blev lite överallt och sen tillslut blev vi lämnade hemma hos jeppan eftersom jag skulle sova där hemma.

Vi satte på en film, har ingen aning om vad den heter men den var bra. Vi såg på den tills vi somnade och idag kollade vi klart den. Senare stack vi till centrum, cyklade gjorde vi också. Vi skulle träna idag men vi har bara legat helt döda och sovit och kollat tv och sovit osv hela tiden, men sen blev det centrum. Där skulle vi hämta hennes skor och träffa andyfat och ica.
Vi stack hem till andyfat, satt ute på hans terass och snacka och lite så :) . Sen ringde min mams mig och sa att dom skulle hämta mig nu (då) så jag och jeppan cyklade snabbt bort till käglinge för att hämta hennes skor, dom var inte på centrum. och dom var inte där heller :( haha. Sen stack vi hem och jag åkte hem.

Ikväll ska jag nog bara vara hemma med mamma :) . Pappa sticker till blekinge och ska hjälpa en vän där.
och imorgon skaskaska vi träna :) japps.

Nu blir det mat och skärgårdsdoktorn. :D

sandra, du kommer hem då ja men jag är inte hemma ;) . jag kommer den 8 augusti. Va hemma då så vi kan göra något för sen dagen efter så ska jag och jeppan ha lägenheten så vi kommer nog inte träffas så mycket ... ? =/


Kommentarer
Postat av: syster

Men sussie!! sa kan du ju inte gora ;( itne alls kul att fa veta det. vad hande med turkiet? saknar dig. pusss

2009-07-25 @ 18:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0