mamaciita

Idag träffade elle på lunchen, vi åt på the meixican . övergod mat. Efter lunchen gick jag tillbaka till jobbet och elle till stranden,. Jag var sjukt sugen jag med men must have money :( ..
Blev inget bad idag heller, men imorogn slutar jag 12 så då blir det stranden och sen på kvällen festa =) .

Haaha var ute och cyklade innan, förföljde 2 människor som var blinda för att se om dom klarade ´sig över gator. Kände mig jättetaskig men ville veta:) . Dom e typ sjuka dom bara går rakt ut i vägen när dom inte hör ett bil ljud ! aja dom klarade sig iallafall.

Vid 9 tiden sa matti till mig att han och järpell kommer till mig om 30 minuter, jag fick panik. Mitt rum såg ut som ett rent helvete och jag var tvungen att städa bort allt. Vi kollade sällskapsresan, haha fin film :) . Plus dom åker till kos imorgon.

24 dagar kvar till lloret de mar :D

Nu har dom stuckit iallafall och jag ska sova:(

cciaaaao .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0