sjukt fint! :)

Jag och allefat hyrde två filmer igår, bröllopsduellen & ... women något, båda var skitbra! =) Bra val av alle haha, jag berättade för henne hur de går när jag och j hyr filmer, vi kollar på bilderna mest men alle läser också texten ahaha, de e bra! ;)
Efter filmerna ringde jeppan och sa att hon och u kommer utanför therese, (där vi va) så vi gick ner till dom och prata lite osv. Sen upp igen efter en stund. Alle kom på att hon var hungrig så hon stack och åt med dom och jag stannade kvar i lägenheten, hade skitont i magen och pallade typ inte.
Jag fick inte somna för jag skulle öppna portdörren till henne, nejnej klart att jag inte somnar. Försökte göra lite saker för att inte somna, klarade det en stund men sen vaknade jag upp av att alle kommer in i lägenheten och säger något, är lille bebisen trött , något i den stilen minns inte.
Jag trodde klockan var typ halv 3 men den var halv 4, hahah!!
Vi kollade lite tv, sen testade jag alles jättefina klänningar och sen gick vi och la oss vid lite över 4 kanske.

Alarmet var ställt på halv 10 eftersom hon skulle upp och jobba idag. Vi gick till bussarna och sen var det hem.
Kom knappt hem förrän johanna ringde och frågade om jag ville med ut en stund så träffade henne ute, sen orkade tjugge inte gå längre så vi gick hem till henne och åt frukost! HAHA trevligt som fan var det.
Stack hem efter det och åkte in till limhamn med papsssss så jag äntligen kunde få min eftrerlängtade externa hårddisk, sen stack vi inom banken för jag har lite saker att fixa där! :)
Så nu är jag hemma och tar det lungt, tror jag måste sova/vila lite för ikväll är det festa med världens bästa jeppsson! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0