Söndag/Måndag

Elle, matti, patte, jeppan, järpell och ralle kom till mig så spelade vi spel, haha roliga var dom!:(

Matti hjälpte mig att göra köttfärssås , jag och jeppan skulle äta. Jag trodde att han skulle sabba den och störa sig men den blev asgod!
Spela först att man skulle förklarar ett ord/en sak men man fick inte säga ordet, sen gick vi över till charader och det var riktigt tråkigt så vi körde med att rita istället haha.

När dom hade gått , förutom jeppan dådå, så gick vi och la oss och satte på sex and the city , somnade efter ett litet tag.
haha lovar att det är första gången jag har hört något prata i sömnen ...
vaknar av att jeppan säger " var ääär jag?" hahahaha så svarade jag henne sen bara mumlade hon lite.

På morgonen så är det jag som är i farten och pratar i sömenn:( haha inget ovanligt alls.
Gick över till ica och handlade bullar som vi skulle ha till frukost och sen satte vi på sex and the city igen. Somnade till den igen och klockan 12 så kom elle och annika och hämtade oss så åkte vi till Nova Lund.

Skulle handla ett par skor och ett skärp, men nejnej! blev bara en bodylotion haha yey.
Efter nova lund så stack vi till stan i malmö, till zara. Efter det så följde jag med till oxie hem till zäta. Vi skulle prata om hur vi skulle göra med vår resa till lloret de mar.
Den har blivit inställd eftersom det inte var tillräckligt många som skulle åka den 27 juli, men om vi vill kan vi åka med den bussen som går den 20onde istället. NU på måndag. Riktit jävla förbannad blir jag! Tro man kommer en vecka innan och säger ni kan åka om en vecka eftersom resan den 27 inte blir av, fuck off!
Iallafall så ska vi se hur vi gör, för de är lite med pengar.. får inte lönen förren den 25 och sen så jobbar jeppan och sandra. Ska till olika resebyrårer på onsdag och prata med dom och se om vi hittar något.
Iallafall så på onsdag vet vi hur vi gör, det är sista anmälningsdagen till lloret resan på måndag också så japps. vi får väl se !

Efter vi varit hos zäta kom jeppans mamma och hämtade oss, körde oss hem. Vi lagade korv och makaroner och åt det. Började leta efter resor, sjukt dyra är dom. Somnade och vaknade vid 8 tiden så då tog jag bussen hem.

När jag kom hem så kom elle till mig så kollade vi på bring it on, och sen stack hon hem och jag sov.
Stack till jobb klockan 10 imorse, hade feta problem med att orka ta mig upp ur sängen i morse.
Mammas säng <3 haha.
Gick en timme tidigare också, är sjukt trött. Vid sju ska jag och elle bort till mattes pappa som fyller 50 år, gratta honom :) och självklart äta världens godaste grillspett som han pappa gör ;) .

Sen blir det hem till mig och kolla film med lite folk, vilka vet jag inte ännu . bara lilla bebisanna och ellepelle.
Nu blir det in i duschen

byebeyebe

Kommentarer
Postat av: annaö

vem är patte :(

2009-07-14 @ 18:34:55
URL: http://annizle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0