stranden igår

Som jag sa, blev väckt vid 9 tiden och tog sen cykeln till ribban och träffade jeppan där, världens segaste elle kom också lite senare.
Det var riktigt jävla varmt igår, och vattnet var skitskönt . Eftersom vi var tre stycken så var vi tvugna att gå och bada i omgångar för det är inte lätt att lita på folket runt omkring. Iallafall så började jag och jeppan. Vi gick ut och de var skitgrundt och massa tång, jag är livrädd för tången och det är bara allmänt äckligt med tång.

Vi kom ut till de lite djupare vattnet, jeppan lärde mig framåt volt i vattnet. HAHA fin lärare. Första gången vi badade tillsammans, haha och fler gånger ska det bli. Faktikst så var det som att vara litet barn igen och leka i vattnet. haha

Nästa gång vi gick och badade så gjorde vi massa lekar, jag skiter i va ni tycker men iallafall så gjorde vi den att man ska simma igenom benen under vattnet, hahah gud. och sen gjorde vi en lek att man skulle kolla på varandra under vattnet så skulle den ena göra ett tecken och den andra skulle gissa när man kom upp från vattnet igen.

En viss person försökte få en annans persons uppmärksamhet genom att impa på den genom att göra massa sjuka saker. hahahaha det var så fint.

Jag längtar fruktansvärt mycket till lloret, ja okej tjatig? dont care. Det är snart bara 3 små veckor kvar.

Rebecca och jag fick spel på dom äckliga fåglarna igår, hatar fåglar fruktansvärt mycket så vi tog fram våra gevär och skjöt ner dom jävlarna. DÖDA , vafan vill dom . Flyger typ knappt 1 meter ovanför oss och till och med så bajsade en på hennes axel också, hahaha så jävla synd :(:( . Hon låg och solade så bara poff kom det något från ingenstans.

Elle gick lite tidigare än oss, sen stack vi också för jeppan skulle till jobbet .

När jag kom hem så var det snabbt in och ta ny handduk sen kom johanna och häömtade mig så stack vi till sibbarp och badade. Jag bokstavligen hatar sibbarp. Sist jag va där och badade så kom en ful liten svinig unge på typ 10 år och puttade i mig och igår så var det några idiotfulingar som började bråka med robin, en kille ifrån vår gamla skola. för att han hade råkat sparka till honom när han trillade i. Den lilla ungen började kalla honom kuksugare hit och dit blabla och börja stänka vatten, dom omringade oss och stänke vatten på MIG? vafan hade jag gjort honom. Alla kan ju nog gissa vad det var för slags unge. Han var MAX 11-12 . Kan skjuta störiga små ungar som dom hade tänkt skjuta gässen .. :S .

Iallafall sen stack jag och johanna hem och jag stannade hemma, var skittrött och somnade och ja, gud vet vad.

Idag vaknade jag av att älsklingsjeppan ringde och väckte mig, vi snackade lite men sen bröts samtalet. Jag mår skitdåligt, helt seg i hela kroppen, varm som ett as, skitont i huvet . Vad händer med mig?

Ska nooog endå till entre snart och handla ett par shorts och ett linne, och köpa en zon till mitt busskort hahha, sen får jag se om det blir ice age 3 också, haha!!
Min morbror fyller år idag, men kunde inte följa med pga olika saker.

Nu ska jag försöka resa mig upp utan att ramla ihopa.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0