stuck with eachother

Överskönt att vakna upp het sent idag . Ringde och väckte jeppan klockan ett. ovanligt att sova så länge för henne :D haha. Gjorde upp en fin plan om hur dagen skulle gå till, men det blev inget utav det.

Jag träffade johanna ett tag, och senare kom den sjuka ideen från ingenstans om att jag skulle tatuera mig haha så det har jag gjort idag! =) . Jag tycker att den blev fin iallafall, inte missnöjd .. om det heter så. Jag har velat göra på foten ett tag nu, men det blev en bit under nacken istället. Lätt att dölja om det skulle vara ngra problems .

Jeppan km hit vid 8 halv 9 typ, så stack vi snabbt till ica och handlade dom sista sakerna till vår fina middag.
Ris, kycking och cafe de paris sås, övergott som vanligt när vi lagar mat together haha.
Nu ligger vi i sängen med vars en data, hahah och blogg. helt okej :) .

Blir antagligen sex and the city och vår efterrätt som vi köpte haha, daimklass och strutar.

Sjukt mycket stavfel eftersom jag sitter på min systers dator och henne tangentbord störar sig!!

Ingen lloret för våran del, men imorgon ska jag och jeppan upp till stan, resebyrån och fixa en fin resa. Sandra och zäta ska inte följa med längre. Maybe så blir det turkiet med lite anda friends. Vi får helt enkelt se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0