tiiired

Är för trött för att skriva bibel nu :( haha, så det får bli om den sjukaste fredagen igår och stranden idag imorgon istället :)

En sak som är säker är att jag älskar mina vänner och att lloret kommer bli så jävla bäst!

Sitter iallafall och kollar på någon film med stig helmer på tv:n .. Låg helt död i sängen efter jag duschat sen helt plöstligt kom mamma och pappa hem med vänner, haha fick ett ryck och fick på mig lite kläder, fick "fruktblanding" av mamma.
Jag gick ut till trädgården med dom andra och satte mig lite där, sjukt behagligt. Luften ute nu är inte alls för jävla varm eller kall, lagom.. mitt i mellan , översköööönt.

Var är min vita lilla kofta från igår? efterlyser den. Så om någon vet var den är så snälla tell me :) den är så fin och lagom ny också. haha

Nu blir det tv och förmodligen somna, ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0