tors/fre

Vi kollade sex and the city i onsdags, jag och jeppan och sen somnade vi typ direkt efter den va slut. eller "vi pratar lite". hahhaha , den funkar alltid lite iaf =) .

Morgonen vaknade vi vid 10,11,12 och sen gick vi upp och gjorde vid oss knappt, och sen stack vi till stan. Vi började med att gå in på ving och pratade lite med dom, sen ticknet och sist resia. Överfattiga va dom allihopa. "måste betala idag om ni beställer idag" , ja men fuck you vi får våra pengar på måndag. Vi stack hem snabbt och ringde duf och säga att vi behöver våra pengar ganska snart och om dom kunde skynda på dom lite grann. Dom skulle komma idg(fredag) eller måndag, så antar att dom kommer på måndag dådå.

När vi ringt så stack vi upp till stan igen, gick till the phonehouse och lämnade in min äckliga mobil, sen snabbt in på zara och sen vidare till hansa och där.
Blev lagom snabbt i stan, sen hem och började göra lite mat.
Fick skjuts hem av ett par danskar, haha. En kille styoppade mej och börja prata jag fatta inte ett skit, tillslut sa jag att jag inte fattade och att jag är svensk. Så börjar han snacka om att han skulle till limhamns golfaffär, jag sa okej då hoppar du på fyran och pekade på fyran . Då sa han att han skulle köra bil haha och dum som jag va sa jag att jag kunde visa påvägen om jag fick skjuts. Så hoppar in i bilen där hans mamma och syster redan satt.. tror att det var syster iallafall., sen kommer hans bror som ska köra då. Dom börjar prata danska och engelska med mig, fick lite mer panik när dom pratade engelska med mig än danska , på danska kan jag säga va hur många gånger som helst typ men inte på engelska för man måste typ fatta de :( .
När vi körde förbi elle frågar han mig : is this the ghetto? HAHA, aw fina elles lilla hus:( . jag sa att det inte var de, och han att ghettot ser ut så i danmark. Sen kör vi vidare och kommre till zlatans hus, så sa jag till dom från ingenstans att han bor där, så dom bara. zlatan? vaaa, så vänder han och kör dit och fotar huset.. haha sick :(
Sen efter typ 5 minuter var vi framme dit dom skulle, sen gick jag in till limhamn centrum och då bussen hem:)

Jeppan och hennes jobbkompis kom inom mig snabbt för hon skulle sminka sig och hämta lite saker och sen vidare =).
När dom stuckit åt jag och så kom världens störigaste kines som jag fick feta spel på!!!!!!!!!! :@ haha
Vi stack och hämtade johanna i limhamn efter hon slutat jobbet och sen hem till mig och softa en liten stund sen stack dom för jag skulle sova! =)

Vaknade inatt några gånger för jag hade fettont i magen. Wodoodocka.

Idag har jag jobbat till halv 1 typ, sen kom johanna och hämtade mig så stack vi upp till stan och pratade med en tatuerare om lite saker och sen stack jag hem och hon till sitt jobb. Mamsi och papa kom hem idag, skulle kommit igår men vädret suger :) . Skönt endå att ha dom hemma (a) haha:D.
Ikväll gör jag ingenting, har suttit och spelat the sims 2 nu i några timmar .

Imorgon får jag se om jag följer med anna och dom till falsterbo.


Min syster ringde nyss från usa :) . Trodde jag skulle kunna hålla mig, men nejnej. I slutet kom de lite tårar (ja sandra,haha) men ville inte visa det.
Det var kaos när hon va i australien, bara ja hörde hennes röst i skype-telefonen så börja ja böla gick in på rummet och låg där och grät skitlänge. Åh, det var så hemskt!
Träffar henne om ungefär 3 veckor ... kanske ? Minns inte vad hon sa :$ haha.


jag och syster i vintras , hehe miss you <3

Kommentarer
Postat av: syster

sot du ar, kande det pa mig med tanke pa australien, hah. Kommer ihag det :)

kommer hem om 16 dagar!!

pussar

2009-07-21 @ 01:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0