sammanfattning av veckan :)

i söndags var det nog sist jag skrev, försöker tänka tillbaka vad jag har gjort .

I måndags följde jag med johanna till frisören och sen stack vi till jägersro center och kollade lite och sen stack vi till svågertorp och sen hem. Vi var så jävla trött  både två, värmen ville typ kväva oss. Kom hem vid 4 och hann inte in genom dörren förrän alle ringde, jag gick och duschade snabbt och sen blev jag körd till alle!
Vi chilla och sen hade hennes mamma gjort hamburgare som var asgoda. Sen kom jeppan vid 6tiden och då gick vi upp till thereses lägenhet och soofta, snacka massa sjuka saker och sen var det dags att göra sig klara inför kvällen. När vi blev klara så tog vi taxi till värnhem där det var förkrök.
Vi körde sjuka lekar haha och det var roligt! =) När det var dags att dra så sticker vi ut utanför lägenheten och där står det asmånga taxibilar och väntar, dethar blivit missförstånd eller så hade någon beställt förmånga 8-) hehe.

Stack till etage sen, träffade mycket folk man kände, kulkul! men det var skitjobbigt att dansa för det var så jävla fullproppat med folk. svettigt som fan också! Stack hem senare med alle hem till therese och så sov vi där.

Vaknar nästa dag lagom tidigt för att alle ska jobba och jag skulle sticka till banken på något möte typ! :)
Sen var det hem och äta och sova som fanfan!

När alle hade jobbat klart senare på kvällen så stack jag hem till henne igen. Vi pratade igenom kvällen på etage och sen kollad vi på filmer som gick på canal+ . Vi gick också och hämtade en pizza och kebab :) .Vi kollade på en riktigt sjukt film, det var hemska troll som åt människor. haha fyfan! inte alls okej! Sen kollade vi slutet på rallybrudar och sen lite allymcbeal haha och sen gick vi och la oss!

Igår stack alle till jobbet igen och jag stack till stan. Jag mötte upp anna på bussen och sen kom elle till thephone house. Blev så glad när jag hämtade ut min mobil. haha översnygg var den ju :( haha har saknat den lite. Sen gick vi till seven eleven så jag kunde äta frukost :) övergott! Sen träffade vi på robin och någon och sen träffa vi på robin senare igen och då gick han med oss en bit. Jag köpte en ny pircing till mitt öra, mycket bättre nu:) och sedan träffade vi andyfat och en vän till honom, vi gick till bk på gustav för att anna skulle äta. Satt där ett bra tag och snackade och väntade på elle som var hemma och hämtade bilen för vi skulle åka till netonnet och mediamarkt! :) Kaos var det påvägen till mediamarkt. Andy och anna pratar som två sjuka hästar, dom suger på att läsa kartor också för den delen! :) hahah
TULLARP, TULLARP!!! STANNA! guuuuud hahaha .

Det blev netonnet, mediamarkt sen tillbaka till netonnet för elle skulle jämföra priser! När elle och anna skulle gå och handla elles mobil så satt jag och andy kvar i bilen. Vi ville försöka starta elles bil och köra och ställa oss på en annan parkeringsplats för vi tyckte att det hade varit kul om dom kommit ut och den int stod där, men vi var osäkra på vad som var kopplingen osvosv ! Så det blev inte. Ville inte heller råka kvadda elles bil ifall något skulle gå fel!
När dom kom tillbaka så blev andy och jag som små barn och börja bråka osv haha!

Vi körde till coop för dom skulle handla och hela vägen in till coop och inne på coop så var andy och jag små barn!
Jag fick ett lepsyl och läppglans av honom, jättesnällt :) <2 !!

Sen åkte vi och lämnade andy i oxie, sen skulle vi lämna mig men vi kom ut på fel motorväg. Jättejobbigt var det tycte vi allihopa.
Jag kom hem vid 9 , lagade lite mat sen kom rebecca hem till mig och sen tog vi bussen vid 23.00 till centralen för att möta upp allefat. Vi tog bussen hem tillsammas till henne.
Sen vidare upp till therese där vi satte igång tv:n och dom visade bara massa porr så vi hade inget val i början och sen började det olika filmer som vi bytade till. Filmerna sög rikkkkkkkkktigt mycket så vi gjorde annat. Jeppan och alle spelade skippo, jag orkade inte  flytta ner till golvet så jag kollade på istgället.

Alles faster kom ner en stund och vi pratade riktigt mycket om turkiet och andra reseställen, saker som har hänt.. hemska saker. Jag ville åka som fanfanfan och nu känns de så jävla länge tills desss ! Vi fick se en film som dom filmade när dom var där, hon och hennes man!
Vi ska antagligen få ta med oss deras filmkamera. 
Turkiet  kommer bli så jääääääääävla underbart! En galen vecka som jag verkligen ser framemot!

Nu ska jag fråga mamma om vi ska göra pannkakor eftersom jag hade en sån fin dröm om det! Haha jag blev så sugen.

Jag vill träna för jag har blivit asfet, men kan inte för jag har blivit sjuk.


jag hemma hos therese innan etage! Överskabbigt hår har jag på bilden
men det skiter jag i ;) .


Alexandra =)


Andyfat & Allefat


Muck (?) och Sofie :)

Har fina bilder på min mobil också, men ska bara orka ta fram sladden! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0