!!!!!!!!!

Jeppan är lite sjukis så vi tränade inte idag. Jag och mamma skulle ut lite imorse men jag orkade inte gå upp så det blev inget. Vid 11-12 stack vi till mobilia, följde med mamma bara jag handlade inget.

Hemma vid 1, gjorde vid mig lite sen stack jag upp i stan och träffade andy och co. Köpte ett par shorts till mamma =) .
Ska strax äta sen ska jag hem till jep en stund sen ska vi cykla till andy där han och sofie är , om det inte regnar för mycket?! haha . Sen blir det att sova hemma hos min baby inatt! :D


jag och rebecca förra året påväg till lund


min fina på fields också förra året :) fin han var!


så glad blev jag ;) haha.

"Stog och väntade i kö i 5 timmar bland äckliga små ungar som inte visste vad dom gjorde där.
Väntade inne vid scenen med svettiga folk i 1½ timme på att akon skulle komma ut och sjunga.
Idioter som tryckte på bakifrån hela tiden och var allmänt sviniga..skitvarmt, folk som svimmade, idiotvakter som tryckte ner mig på marken och lät alla djur trampa på mig och trodde jag skulle dö och sjukt mkt PANIK!!!
"

haha taget ur min bilddagbok 2008-02-20 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0