the real world

nyss kommit hem från fete. Kollade 101 dalmatinerna haha och snackade riktigt mycket. Marcus och deras vän ankan var också där.

"kom hit sussie, vi har godis och cider"

I slutet, haha... satt vi och snackade om sundsbro-tiderna, herregud hahahah kom upp så sjuka saker. Höll på att dö av flabb :( saker som jag glömt ..
En kille i vår klass som hatade mig riktigt mycket, han tyckte att jag var skittrög och pantad. så jag frågade han rakt ut hatar du mig? han bara.. nja..ja... jag bara, ja okej bra för jag hatar dig också! AHAH . När jag sa något till honom eller i klassrummet så fick jag den äckliga hatblicken av honom. HAha vad gjorde jag honom? men whatever, skiter väl i honom lika mycket nu som då ;) .

Sen alla jävla lampknappar .. Vi skulle gå och ha musik .. så fick angelica en ide att plocka alla lampknappar så då gjorde vi de, och vi skulle lägga dom i min tröja för jag hade så stor ficka, så vi gjorde det. Sen under hela dagen höll vi ju på, när de blev fullt i fickan så gick vi och lämnade av dom i mitt skåp.
När vi hade NO senare på efermiddagen så ropar dom ut i högtalaren något om försvunna lampknappar och om någon vet något om de så skulle man komma och säga det till dom. Vi fick panik . Vi gick ut till mitt skåp och börja slänga några och sätta tillbaka några. Sen så kommer biträdande rektorn och vaktmästaren och någon till ...minns inte vad han var, dom bad mig att öppna skåpet men jag sa nej gör de själv och slänga iväg nycklen .. vafan skulle jag göra..?
hahaha när dom öppnar skåpet blir dom sjuuuukt besvikna på mig. Börjar räkna dom och tror att dom kom upp till 52?
Sen blev de förhör om varför vi gjorde det hit och dit, sen fick vi hjälpa till att sätta tillbaka allihopa. Sen blev det ju självklart samtal hem ..
och vår "mentor" eller vad man skulle kalla det blev så jävla förbannad och samtidigt besviken på oss och trodde inte att vi höll på med sånt skit.
När vi skulle gå hem så höll en idiot på att plocka av dom igen så att de skulle se ut som att vi hade gjrot de, men vi sa till så dom visste att det ihte var vi.

hahahaha, en av dom som kom på oss var jag sjukt bra "vän" med ,hälsade alltid och pratade hahah skitkul, men efter de pratade han inte med mig längre, haha. så jävla synd!

Berättade det för jeppan för ett bra tag sen, så när vi är på våning 3 på media så säger hon hur gjorde ni? kan vi inte göra det? nejnejnej, hahaha!!!! jag vågade knappt visa  henne hur man gjorde :( .

sundsbro tiderna var så jävla roliga. HAHAH aaaaaaaah
finns sjukt mycket mer som jag inte kan skriva ut eftersom det är mer ...om personer haha

i fredags när vi va i stan så gick vi ju upp ifrån kronprinsen. När vi va påvög tillbaka så var de riktigt jävla varmt så ville johanna har pauser och självklart kunde jag vara med på de. efter pausen börjar hon : jag orkar inte tänka (vi pratade om något) , lite senare.. åååh jag orkar inte gååå!!! sen va vi ju framme vid bilen, sätter oss och nästan dör för de va sjukligt varmt. När vi ska börja köra.. "jag orkar inte växla, jag är för trött" HAHAH dummmm...!!!!!

Nu ska jag nog kolla lite skärgårdsdokton, kollade ett avsnitt sen fastna jag för de, Asbra är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0