you rock my world

Ingen entre idag och ingen bio. Entre vet jag inte varför och bion pallar jag inte. Ville först men ändrade mig sen =) . Pallar inte slösa massa pengar på bio längre, har kollat bio några gånger nu, onödiga pengar. Behöver handla andra saker istället .

Ska nog kolla på en film istället som jag har laddat hem för skiiitlängesen och inte kollat på, kan likabra göra det. Känner att jag inte mår så bra heller för den delen .

Imorgon är det jobb, och tisdag. sen onsdag - torsdag blir det båstad och sen jobba halvdag på fredag, sen är jag leeeeeeeedig resten av sommaren, wiiho ! haha sen blir det till att söka jobb :( .

Michael Jackson - You rock my world


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0