-

Nyss kommit hem ifrån friskis, jobbigt :( .

Har lite skuldkänslor från jobb idag haha, hade en överstor bunte papper som skulle sorteras in i arkivet,så han andra killen jag jobbar med var klar med sina papper . han frågade om jag behövde hjälp, så jag bara javisst. sen fick jag spel och palla inte va där inne mer för de är så hemsk luft osv så jag stack därifrån. Sen kom jag på det 4 timmar senare, var är han :O haha, så synd när jag kom tillbaka hade han gjort skitmkt. :( haha förlåt.

Till syster :
Nej jag har inte kommit på någonting än :( jag vet inte vad som finns där haha?
och jag har inte kollat igenom vhs:en än men får väl göra det sen :D.
Ha det så bra och take care :) , älskar dig!

Nu ska jag duscha hade jag tänkt sen äta fiskgratäng, aaah jag är så hungrig. Gick och la mig vid 9 igår men lika trött när jag vaknade imorse. sjukt :S ..
Ska nog jobba halv dag på torsdag, vill också gå till stranden nu när det är så jävla fint väder.

ciiiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0