1 juni

Stack till stranden vid 10 imorse, jag cyklade :D så var framme vid halv elva typ.
Skulle inom frisören och höra om dom har en akuttid typ, mitt hår :( måste färga de lite på vissa ställen , men hon hade stängt.

Kom fram , det var typ bara jag och jeppan och några gamlingar som  var på stranden men det kom fler och fler, tillslut var det ganska många.
Hade mackor med oss haha, jättefint. Äckliga fåglar jag hatar dom. sviiiinhemska.
Det var svinvarmt :(. vi gick och skulle bada. jeppan doppade hela sig men jag kunde inte. Det var sjukt skönt i vattnet men ja .. haha det kommer ;) .
Väldigt fin dag .

Fick ett störigt samtal av simon när vi skulle sticka hem, klyddade jättemkt men han kom med sin cykel så cyklade vi hem tillsammans, en jävla idiot höll på att backa in i mig. Inom ett fint hemligt ställe också . jajajaja haha

Utsparken idag blev inställd pga ingen alkohol .. (y) lite synd kan ju jag faktiskt tycka.
Det blir etage ikväll, förfest hos jesper och sen dit.

Mitt huve är jätterött, fyfan så hemskt det ser ut. Har väl ändå fått lite fin färg idag =) .
Ringde en frisör i limhamn innan och har fått en tid på onsdag. Ska få bort mina fula "ljusa" slingor som inte försvann riktigt igår.

Imorgon blir det nog stranden agaaaain, om jag inte e röd fortf:( och om jag orkar och sen på kvällen student :)

Nu ska jag äta mat, håller på att dö av hunger typ sen blir det att fixa sig lite, sen kommer jeppan och då blir det dricka lite och SEEEN sticka och möta johanna i limhamn sen till förfest.

ELLE KOMMER OCKSÅ .. ( JA ELLE DET GÖR DU)

skitbra.
ciiiiiiiiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0