18 juni

Hemma hos elle nu. Solariumet var riktigt sjukt idag, stekhett redan från början. Fläkten var varmluft och det var kaos. Kunde inte ligga där typ, det brändes som fan men jag låg kvar endå. Trodde att det bara var mitt solarium som var sjukt men när elle och jag kom ut så visade sig att bådas hade varit så varma :( !!
Fick springa ut ur själva stället sitta utanför bilen ett tag och typ "svalka" oss haha. Det var jättehemskt.

Nu ska vi kolla på något skit på femman eller en film. hehe

imorgon är det festa och jag är så taggad .

byyyyyyyyyyyyye


Kommentarer
Postat av: Karina Rodriguez :)

nice o få lite färg på kroppen iaf?! =) kram.

2009-06-19 @ 01:38:23
URL: http://pulenta.blogg.se/
Postat av: matti

haha mögsvettsussie :D

2009-06-19 @ 11:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0