3&4 juni

börjar med 3 juni ..
jag gick hem till mattias och började förkröka, det kom lite andra också och efter 10 stack vi till frick och stephanies student! mötte upp annika och anna påvägen.

Träffade skitmånga från sundsbro och folk man inte har träffat på skitlänge, skitkul. Vi fortsatte att dricka där hemma, och det blev mer och mer. haha sen fick vi en bok där vi kunde skriva om vi ville och de gjorde vi såklart. :D
lite senare kom natta och johanna, dom stannade inte länge eftersom dom skulle vidare till luftkastället.
Det blev shot, vilket jag inte klarar av igentligen men det gick haha. sen blev det en massa dans.

Jag råkade döda min kamera också, den flög i ett glas vodka :( . fick även ett finger i ögat av annika=) finfint. har en blodfläck i ögat haha.

Jag hade skitroligt den kvällen trots dom mindre trevliga händelserna. HAHA
Jag gick hem lite tidigare än dom andra för jag kunde inte se något, mina ögon slutade fungera och jag var full som fan så likabra att gå hem tyckte jag. Fin gång hem, hahah det sjukaste på länge. gud!!! tänker inte skriva det här, det bara funkar inte.

4 juni
mindre kul att vakna upp, mådde så jävla dåligt. efter någon timme så blev det sola och sen hem och göra vid sig eftersom det var olivers student på kvällen.
Stack dit med jeppan, åt lite mat och så och sen vid 10 så kom elle och hämtade oss. Hade lovat mig själv att inte dricka något men det blev ngn alkoläsk tror jag, EN så det gör inget ;) ahah..
kul att träffa oliiiiii, va så längesen. typ förra sommaren?
Vi stack hem tidigt pga vi hade egen student dagen efter.
Det blev att sova direkt när jag kom hem. det var svårt att somna, jag låg och tänkte helt mycket på min egna.
Fick sms också av folk som inte heller kunde somna, men tillslut så gick det :D haha ..

Har lagt in bilder från fricks student på facebook får se om jag pallar lägga in dom här senare och har inga bilder från olivers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0