5 juni, bästa dagen !!!

min egen student :D

började med att vakna lagom tidigt för att gå upp och duscha och ta på mig kläder och fixa håret lite, sen körde mamma mig till musikkullarna där champangefrukosten skulle vara.
Träffade klassen och lite andra klasser, fint! Det blev dricka där och ingen frukost haha.
När klockan var halv 12 kom fina mamma och hämtade mig igen så jag åkte hem och gjorde vid mig helt klart.
Vid lite över 1 så blev jag körd igen, in till stan där jag träffade jeppan och bamse och lite andra killar ifrån vår klass.
Vi gick och satte oss på club in ? och fortsatte dricka, vodka redbull <3 inte helt fel. När klockan blev nästan halv 3 så stack vi till jensens böffhus där resten av klassen (nästan) var. Jättegod mat åt vi, och lite cider till det. :D
Klockan blev typ mycket och det var dags att gå till skolan, vi kom dit och gick in .. såg vårat flak som vi skulle åka med. 2orna hade fixat det och de blev faktistk riktig snyggt  haha .
Träffade alla andra treor inne i skolan haha, mycket fin stämning.

Vi gick till expo salen och där var det typ "fest" haha en liten stund och sen blev alla helt :O:O så vi gick ut därifrån igen. Jättehemskt var det att vänta på sin tur att springa ut men iallafall så jeppan sara och jag var först att springa ut, aaaah det var så mycket folk ahaha .. där stog vi hela klassen och hoppa,vissla och skrek och sjöng med till låten som vi hade valt .. scooter - maria .. bättre än popcorn som vi egentligen skulle springa ut till haha :( ..

Såg min syster och robin, det var så sorgligt haha. men när vi var klara på "scenen" så gick jag fram till dom så tog dom mig till resten av folket som var där. haha =)
Dom hade valt en bild på mig där jag är en fetto bebis haha .. men hade helt fina ögon tyckte jag.
Fick massa saker på mig av olika och sen var det dags att åka flaket. flaket åkte vi md  2 andra klasser, ljudA och Rbb.

Sjukt bra stämming på flaket och det var skitkul. Efter en timme var vi tillbaka på skolan och då hämtade min syster och robin mig och elle körde runt lite och sen lämnade av elle hemma och sen fortsatte vi hem haha. jättesjukt var det :( .
Hemma så var det folk hos mig och mer kom det. Tack för allt jag fick :)

Var hemma, åt , drack , träffade folket här haha och sen vid elva så blev jag körd til heleneholm där vår fina limosin väntade. Jag och jeppan var först ( vi som bor längst ifrån) och dom andra va lite sena.. :( men när dom kom blev det in i limosinen, med hög musik och champange... ååååh :( haha det var skitkul :) , efter en timme släppte han av oss  vid hipp och fotade oss lite och sen mötte vi upp elle och ställde oss i kön.
Inne på hipp var det skitmkt folk och massa folk som man kände , de som är roligt när man är ute. .träffar så många =) .
Vi gick och köpte dricka direkt.. fick en 6a för samma pris som en 4a.. haha(A) och natta och de fick även sina shottar billigare. vad fint!!

Det som hände på hipp stannar på hipp, haha eller ? ;)
Jag,johanna,elle,aldin och micke tog taxi hem till micke och efter ett tag så tog jag och johanna taxi hem till mig och somnade. folk brukar alltid klaga på mig när jag snarkar och pratar i sömnen men johanna somna före mig och hon låg faktskt och snarkade, lät som en gris.. ( glömt att seja de till dig johaanana. hahah)

jag vill göra om allt, jag hade så kul!
tro det eller ej men jag kommer sakna skolan och mina fina tjejer(L). Sjuka saker som har hänt där på 3 år.

Har bilder på andra datorn så det blir inga today :( hhh


Fredagen den 5 juni  2009 - time of my life
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0