aaaaaaaaah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fick en ny dator i studentpresent och det var lite mer än en vecka sen det var. Funkar den som den ska? nej för den e cp i huvet och sjukar sig. Den är överseg, robin sa att det var för uppdateringarna, ja okej de funkade i början men nu gör den så igen.
La upp bilder på facebook innan ikväll, funkar det nu? NEJ OCH NEJ för då är jag tydligen inte ansluten till internet, men konstigt att jag kan vara inne på msn och andra internet sidor då ..
sen har en massa jävla saker lagt till sig på internetsidan som inte går att få bort heller, bad jag att få det där? verkligen inte. hade problem med det på min gamla data och då fick jag omformatera skitet men de ska  väl för fan inte behövas efter typ 12 dagar. Har inte laddat hem saker heller ex nerladdnings och sånt skit. Det enda är VLC och hur mycket musik och bilder har jag, knappt . Har bilder från studenten .woow (Y) men det har ju säkert upp hela platsen på datorn ..


JAG FÅR FETA SPEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! blir så fruktansvärt arg.

Ska gå ifrån äckeldatorn nu!
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0