avslutning + student

väcktes halv 6 av att min syster och robin kom in och kramade mig hejdå. dom skulle till usa :( . sen somnade jag om. och vaknade 4 timmar senare. gick upp och fixade mig lite sen åkte jag till skolan.

Skolavslutning, haha sista på media :( .. roligare tillskillnad från när man gick i lågstadiet och gick till kyrkan.
Efter skolan så blev det äta med klassen + elle och sen hem och göra vid sig.
stack till simons student vid 8 tror jag, mat, efterätt och dricka. mycket fint :)
hahah hemskheter:( .
Skulle till hipp men min mage gjorde asont kunde knappt gå så stack hem istället.

Idag, anna och matti kom vi skulle åka och spela minigolf i limhamn men dom hade inte öppet. (lets go) . åkte och tankade och sen köpte dom hamburgare sen stack vi hem till mig igen . dom sitter och kollar scrubs och jag här. vi ska snart äta . sen måste jag göra vid mig och sen hem till annaö sp hon ska fixa sig och sen hem till elle och förkröka sen uuuuuuuuuut :D .

ciiiiaoaooa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0