:):):)

Jobbjobbjobb, är hemma nu iallafall och ska snart ut och övningsköra pappa frågade om vi skulle och det var väl lika bra.. aslängesen, alla får körkort nu. jag vill också!!!! visste inte, men tydligen så hade min syster sagt att jag kunde ha hennes bil hela sommaren, men jag har inte körkort :( ååh, hade ju varit jättefint.

Förresten hon ringa hem today, känns inte som hon är långt borta eller så .. märktes däremot  när hon var i australien . hördes pyttelite i telefonen och att hon va aslångt bort , vilket hon va.. haha :S ..
Har inte börjat sakna dig skitmycket än, men det kommer väl :) haha <3

Övningsköra och sen sola . i need that. Sommaren i Sverige suger ju, var är den fina solen? gone gone

Pappa beställde hem en klänning till mig idag, jättesnällt. Var på jobbet och det funkade inte där. Hittade den igår och tänkte att jag kanske kunde ha den på nyår .. men om den inte hinner komma tills dess så får jag se vad det blir :( . hoppas hoppas. Fick panik innan för man skulle typ beställa innan klockan 12.00 för att det skulle skickas samma dag och det funkade inte, pappa hade typ försökt 4 gånger, 4 klänningar (y) men sen stog det att man skulle få ett "kvitto" men det fick jag inte, men tillsluuuuuuut :D yeeey .
Hoppas den är lika fin som den var på bilden (a) super!

JAja, men have to go!

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0