Fredags

Började med förkröka hemma hos elle, jag anna och elle och matti men matti drack inte .. han hade bilen.
Sjuka filmer spelades in :( , visste inte hur man gjorde för att spela in men tydligen så visste annaö och mattsi det.

Anna och matti gjorde såna "skugg gubbar" i elles vägg, så skulle anna mata sin gubbe med öl och det slutade med att hon hällde sin öl i soffan . " men det såg inte ut så i skuggan" haha, det såg skitroligt ut .. :( .

vid 12 blev vi körda till crown och matti följde med in nykter.. dansade lite med anna och sen satte vi oss vid dom andra och drack osv. robin, gula tröjan och dom .
När min fina hips dont lie låt kom så ville ingen dansa, sjukt besviken blev jag på anna och elle, och hur jävla dumt hade det inte sett ut om jag gått dit och varit helt ensam på dansgolvet.. ?

Iaf .. elle stack tidigt med matti och mackis. men anna stannade kvar för hon hade lovat att inte sticka tidigt .. yey :D
Stannade kvar ett bra tag, träffade alle,vicki och sofie, dansade hit och dit.

Halv fyra gick vi därifrån .. påväg till gustav så gick jag och jonas lite framför anna och helt plötsligt boom ligger anna på marken .. haha anna vad har hänt??? hahaha hon snubblade över en liten bebiskant som stack upp ur marken och trillade framåt .. hahaha det var skitkul .. skrattade asmkt.. tillslut kunde hon resa sig upp och vi gick vidare.. :)

När vi kom till gustav så gick dom till 5an och jag 4an och åkte hem och sov fint! =)

Mådde inte speciellt bra dagen efter =/  .. men hade en fin kväll :D .


 jag och elle dansar fint till någon låt. . minns inte vilken .


anna ö, fattar inte vad hon gör ? hahah


ellepelle och jag i bilen . <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0