helgen

I fredags så åkte jag och elle till nydala och träffade alla. Jag, natta, elle och aldin gick och handlade eftersom dom andra segade lite. Vi gick till ö&b först och skulle handla, dom hade inget kött eller någonting så vi gick till allfrukt istället. Inte speciellt bättre där om jag får tycka =) . vi handlade något där, typ en mjölk och något mer, minns inte.

Sen gick vi tillbaka hem till haidar, men vi gick likasnabbt. Vi gick till ica maxi istället. Överlångt. Vi träffade adi där inne och sen handlade vi asmycket. 492 kr haha. Massa onödiga saker men iallafall ..
Haidar och natta kom och hämtade oss utanför sen när vi var klara och sen började vi köra mot elles stuga.

Det var sagt att vi skulle köra vid 6-7 men nejnej, vi åkte vid halv 9 -9 så vi var framme vid 10 halv elva tror jag.
Vi la in våra saker i stugan och sen gick vi ner och satte på en brasa eller eld som vi kunde grilla korv över. Det blev alltså vår middag i fredags.
Det blev helt mörkt och då börjar aldin berätta massa hemska saker om tore hedin. Han är en mördare som bott i elles stuga innan, aslängesen nu. Han dödade skitmånga... ? och sen gjorde han självmord , han dränkte sig själv i sjön som ligger vid elles stuga.

När vi hade grillat klart så gick alla förutom jag och natta en runda i SKOGEN, noway! aldrig i hela mitt liv att jag gör det på natten, vildsvin finns haha :( ..osv.
Natta och jag spelade yatzi och sen från ingenstans börja de knacka på fönstret, vi bara jaja whatever vi vet att det är dom som störar sig bara. men sen börja de knacka på fönstret som var en meter från oss med rullgardinen nere, och sen överallt samtidigt, vi fick panik. visste vem det var men sjukt läskigt, natta hoppade upp till mig i soffan och vi tog en filt och satte den över oss, vi panikskrattade och var sjukt rädda. Boom så börja de knacka bakom oss, hela väggen skakade vi bara AAAAAAAHHH!!! och hoppade ifrån väggen en bit. fick en  bild i huvet att det skulle komma en kniv i ryggen, som det gör i filmer.
sen blev det helt tyst, förutom att man hörde elles skratt.
Sen satt vi där helt rädda och ingenting hände, jag såg i en spegel att det var någon som smög i hallen/köket, så jag skrek. vi vet att du är där, kan du komma fram!!!!!!!!!!! inget svar, sen kommer adi fram och tror att han skulle skrämma oss men han gjorde inte det så bra. sjukt som fan att vi inte hörde när han öppnade ytterdörren .

Vi spelade yatzi allihopa och sen gick natta och haidar iväg och diskuterade eftersom dom hade lite saker att diskutera.
Jag, aldin adi och elle satt kvar . Dom skrämdes asmycket. Vi satt och snackade skitmycket om såna hemska saker och så hade vi skynket för så vi såg inte ut till hallen. Jag sägeer någonting och sen säger aldin blabla om han nu skulle komma fram från skynket, SÅ kommer ludde fram, hahahah aaaah det var så klockrent, men så jävla läskigt samtigit, alla blev så jävla rädda. jävla ludde :( .. Ludde är elles katt !

Någon stund senare gick jag och aldin ut på terrassen och chilla, bäcksvart man såg ingenting. Vi hörde att det prasslade i buskarna bakom oss, men ludde kom ut därifrån så det var bara han. Elles stuga ligger på typ en liten kulle och har en skitstor "dal" som trödgård, och vi satt på terrassen och hörde FOTSTEG i trädgården. Jag blev så inihelvetes jävla rädd så jag gick in till elle och adi och sa, ELLE JAG MENAR ALLVAR, DET ÄR NÅGON I TRÄDGÅRDEN! elle bara jaja heheh jaja visst, sket i vilket och trodde inte på mig. Jag sa till elle att det var sant men vet ente om hon tror/trodde på de eller inte. Senare kom aldin också in och vi satt där och var sketans rädda. Det var inte natta eller haidar iheller för vi hörde dom när dom pratade.
Jag ville gråta, jag ville ringa min mamma och be henne komma och hämta mig nästa dag.
och DÅÅÅÅÅÅÅ börjar det knacka bakom oss.. jag och elle sa till aldin och adi att sluta, men det var inte dom. dom "bevisade" att det inte var dom. Aldin skulle gå ut i köket för att kolla om det var någon där eller utomhus DÅ han såg att ytterdörren var öppen. han skrek  OMG YTTERDÖRREN ÄR ÖPPEN!!!!! ville bara hemhemhemhem trodde inte att jag skulle överleva natten. Men det var jävla adi som hade sms haidar och sagt att han skulle knacka och sen springa in och låta dörren vara öppen. Sjukt tur, annars vet jag inte var jag hade tagit vägen.

Alla var skittröttta, jag och aldin kollade på någon serie men jag somnade som vanligt och vaknade upp nästa dag =) .

Skriver i ett nytt inlägg om nästa dag, annars blir det en bajbel.


Natta, haidar och jag vid elden hehe. Det jag har på huvet är ett myggskydd.
Så jävla bra var det väl inte och det var jobbigt när man skulle äta :( .


Aldin


HAHA. Han fotade sjukt mycket skit och sen detta. och nej han vann inte.
Ingen gjorde, alla fick spel och slutade en efter en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0