i know you want me

När jag jobbat klart så gick jag upp till stan och träffade jeppan där :) Mycket fint eftersom det endå var ett tag sen, hehe.
Gick och kollade, jag kunde inte handla iallafall hade 30 kronor till bussen och mobil med mig. Men jeppan handlade. finfint.
Vet iallafall ett par skitdfina shorts som jag ska köpa =) ..

Träffade vicki inne på gina, sen hade vi tänkt vara sociala och träffa matti, anna och elle men dom undvek oss.. :S så det sket sig. Vi satt på gustav ett tag och bara tog det lungt, överskönt väder.

Sen tog vi bussen hem till var och sig och nu sitter jag här. Imorgon får jag min kamera, äntligen!! :D
Har nyss kollat family guy, och antar att jag kommer sätta på full frys snart. Tröttar inte haha, kan kolla om och om och om igen, så jävla roligt.

SÅÅÅ .. byyye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0