Idag

Jobbet idag, har flyttat ner till 3dje våningen från 6e. Gillar det inte riktigt där nere, känns inte lika bra som innan. haha men det gör inget, slutar ju endå på fredag. Eller ska kanske gå in halvdagar och fixa ihopa mer cash . Det kan jag behöva.

På lunchen gick jag och mamma upp på 6e våningen och åt för jag ville inte in i matrummet på tredje för där satt en person som jag inte gillar så mycket. Opassande att gå in där då.
Efteråt så gick vi ut till kronprinsen, in på eurosko och 2 par skor följde med oss hem. Vi har samma storlek så det blir skitbra! =)
Gick en sväng inom lindex för att kolla upp lite priser på lite saker.
Sen tillbaka och jobba lite grann. Tiden gick sjukt snabbt idag, antar att det var för att det tog 2 timmar att packa upp allt imorse . haha

Efter jobbet så körde vi inom expert i limhamn för att hämta ut min kamera som varit på lagning.
Pappa hade ringt under dagen och sagt att jag inte kan få min rosa kamera tillbaka eftersom den var slut i hela landet. Jättearg och besviken blev jag, vill inte ha en ful silvrig. plus alla i familjen har det. Den rosa var så fiiin.
Vi stack dit och kollade om man kunde byta ut kameran till en annan kamera fast samma prisvärde men det fanns typ inte, och pallar inte lägga till typ 500 kronor för en kamera.
Vi pratade lite med dom och javisst, det fanns EN rosa kamera kvar i höllviken. Blev så jävla glad haha. Dom skickar den därifrån imorgon så på onsdag har jag min fina kamera igen =) =) .
Då får mami tillbaka sin kamera och min kamera ska inte åka ner i fler vodkaglas och andra saker. Noooooway!!
haha kan ju alltid försöka göra mitt bästra, men det var faktiskt en kaoskväll när det hände.. =/

Skulle kollat matchen ikv hos mig med elle och natta men jag ändrade mig, kommer inte orka vara vaken och kolla fotboll. Skönare att sova vilket jag verkligen behöver.



Jag blev så sugen på att festa med lilla jeppisen efter hennes fina historia om hennes dag i fredags haha.
taggad till max. förutom att jag e så trött, men när det väl är dags, då jäääävlar!! :D

Kom på när jag såg bilden att jag träffade anna pytteliten stund igår när jag väntade på min mamma i lorensborg:) .

Nu ska jag ta en macka och sen kolla simpsons lite och family guy :D yeey haha..

Ciiiiiiiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0