Inflyttningsfest i fredags

jag och elle kom till robin vid 9 tiden tror jag.  Började dricka. Jag tog med mig alldeles för lite sprit. ett glas. haha jätteledsen blev jag men som tur har jag fina vänner. fick av elle och jeppan och sen hade dom vin hos robin som jag drack
jag och vin? neej.. men det  funkade =)

Matti full som ett svin hahaha :( ..
Finns typ inget att skriva om kvälllen mer än att det var kul :( haha . gillar hemmafester lite mer har tröttnat på att gå ut.
men vi skulle  vidare till hipp sen men det blev inte så, vi fick inte komma in för det var redan skitmyket folk där så vi stack till slagt istället. Jag jeppan ralle och järpell.

Dumma jeppan och ralle lurade mig att jag hade tagit i sönder ralles mobil. Slängt den i marken . nejfan det låter inte som jag och det är inte jag heller  för den delen :) .
Kom in på slagt lagom ont i fötterna. Tillbringade en liten fin stund på toan. Vi hade så ont.

Jag fattade inte att jag satte mig på de äckliga golvet .. uue .. jeppan sa till mig att jag inte skulle sitta på aidsgolvet. men pallade inte bry mig just då.
Vi gick och dansade på ett golv.. träffade dennis där :D hahaha skicka sms automatiskt till 08 direkt :(  (internt) ..
Satte oss ner och dansade och rädda varandra från hemska människor. sen hade vi så ont så vi stack. Vi tog en taxi hem till crille och sov där eftersom bussarna hade slutat gå och ja allt.

Helt okej kväll :) men endå inte hahaha


hahahah denna bilden + fler . mmmh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0