live

Det blev inget sluta 12 och gå till stranden idag inte, nejnej såklart ska det vara fult väder idag. Men jag stack klockan 3 istället, hem till elle.
Hjälpte henne lite med tvätten och sen kollade vi självklart full frys, hahaha!!!
Somnade till så antar att det är därför jag inte är lika trött nu som jag brukar vara annars . Sen fick jag för mig att "bygga" på mina naglar med elles tippar så det gjorde jag. Duktig att klara av det själv men det ser förjävligt ut nu, och det gör svinont och dom är snea! =) jag tycker de är fin första veckan om jag fixar dom hos någon riktig sen vill jag bara ha av dom.

Senare stack vi hem till mig och bara tog det lungt lite grann, sen stack elle för ett tag sen=) .
Imorgon är det fredag, mycket fint!! Slutar 12 så det blir hem och sola lite grann om de e fint väder och sen blir det träna.

Nu ska jag ut en stund och träffa matte, sen sovaaaaaaa :D hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0