Lördag

Vaknade vid halv 12, gick upp och gjorde frukost sen ut på terrassen och åt. Det var riktigt varmt.
Spelade fotboll, badminton och allt möjligt. Natta låg i hängmattan och softa och jag höll på att dö av värmen, och ville bada så jag gick till henne och hon ville också så vi smög iväg och badade medan dom andra stog och svettades.

Doppade oss och sen gick vi upp till dom och solade där. Klockan var ganska mycket, tiden hade runnit iväg så det var inte lönt att ligga på stranden.
Dom andra ville ut med elles lilla båt. En som man ror med åror. Alla åkte ut med den, kallt var det när man kom längre ut i sjön. Vi rodde till en "ö" . Sen kom dom på att dom ville fiska så vi rodde tillbaka för att ta fiskespö och leta efter maskar, jag rodde inte, och letade verkligen inte efter maskar. Jag gick in och tog min xider och asmycket is sen gick till båten. Övergooood.
Stack ut igen på sjön haha, så fult det låter men iaf, stannade längre ut och sen började dom fiska. Tog maskar och satte på och sen lite korvbröd. Dom var sämst och lyckades inte få någon fisk. Vi stack tillbaka efter ett tag och gick och köpte glass, inte jag jag var inte sugen. Sen blev jag tvingad till att skrubba potatis som natta också gjorde, sen skötte adi resten,och elle DUKADE.. ingenting med mat att göra , och tur var väl det ;) haha . Det blev grillad kyckling, klyftpotaits om de heter så? och sen cafe de paris sås. Lärt mig att gilla den från jeppan haha.

Efter maten så blev det "vila i 20 minuter" för alla  var aströtta efter maten. Sen gick vi och satte igång bastun. Fick vänta en timme innan den blev klar. Natta och haidar gick och spelade minigolf sålänge och jag och elle sjukade oss med musiken och adi och aldin kastade lite pil haha. Sen gick dom och spelade fotboll där vid oss.
När haidar och natta var klara så bytade vi alla om och gick ut till bastun.
Skitvarmt som fan var där, vi skulle ha en tävling vem som kunde sitta kvar längst. Jag satt längst ner och vid den spannen med vatten som man fyller på ifrån, så jag fyllde på hela tiden typ haha. Adi gick ut och hämtade en gren och började piska på oss som man gör i finland. Fattar inte varför dom gör det , det var inte skönt för fem öre, det gjorde asont haha .
Jag, elle och aldin satt kvar sist . Svetten rann, haha har aldrig varit så svettig i hela mitt liv. Jag var genomblöt. Jag och elle skulle springa och bada, men ett tag skulle elle svika, men fick övertala henne. När det var dags hehe, så sprang vi allt vad vi kunde ner till stranden och sen hoppade i . Skoooojar du så skönt det var. Haha

Jävla bönder satt nere på stranden och skrek haha. Sen sprang vi in till bastun igen och sen stack vi in och duschade.
Pratade med jeppan i telefon medan jag väntade på duschen, fick höra massa trevliga saker.. och vissa mindre trevliga.
Kom på en sjukig sak som vi ska göra. haha och sjukt som fan kommer den bli också, jag känner det på mig. i'm not telling you.
Sen gick jag och duschade, och sen var det dags för något spel touche, som inte var världens roligaste så vi la av efter ett tag.
Aldin, adi och elle gick ner till brasan och satte sig där ett tag och jag och natta stannade kvar, natta var hos mig i 10 minuter sen gick hon till haidar. Lämnar mig helt själv i det hemska huset, fattar inte att jag var asrädd. Jag hittade något program på tv:n men det var typ skräck i det så jag försökte somna istället.
Det gick bra, men sen vaknar jag upp av en känsla att jag känner att det är någon i rummet, jag vänder mig om och ser att aldin står där. jag tänker jaja och vänder mig och och fortsätter sova, somna om nästan direkt.

Alla tre viskar typ, stänger av ljudet på tv:n och jag tyckte det var snällt att dom hade respekt att jag försökte sova. Ett litet tag ja, för sen börjar någon idiot krafsa som fan på väggen där jag har tryckt in mitt huve, jag vakna till och tänkte åskar det ute ?:S men det fortsatte och fortsatte, jag visste ju att det var dom, men jag var så jävla rädd haha. min mage kände att det var något som inte stämmde. JAg tänkte kan ni sluuuuta, men det blev värre och värre.  Jag kröp under täcket och tänkte snart kommer det komma någon och javisst gjorde det de.
Dom skrämde skiten ut mig, både i fredes och lördags..

Låg och försökte sova medan dom störade sig med att fota mig hela tiden och fota sig själva och vara sjukt högljudda men tillslut så somnade jag.


"Ramlösa reklam"


Aldin och lite adi.

            
haha, KÄMPA!!                                   haidar och adi
                                                           aldin i bakgrunden.


Aldin

finns typ bara bilder på aldin har jag märkt haha.


Aldin och Adi


dom hade gjort tv:n
så har jag för mig,
kanske för att det skulle
likna the ring ! :O haha
vad vet jag.


som sagt så fick jag inte vara ifred när jag försökte sova. Har typ 3 liknande
bilder som denna.


liknar en simon här, men iallafall .. blev plågad.

Fångade aldin på morgonen när han sov också haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0