måndag tisdag

Igår blev det ändrat så jag,johanna och jeppan förkrökade hos mig istället.
Det gick inte att få ner spriten, fyfan . jag och jeppan hade jättesvårt med det och johanna bara satt och kunde dricka. orättvist haha. men vi försökte iaf så gott vi kunde.

Jag och johanna spelade ett shot-fia med knuff spel. jag hatar att shota!
Iaf så tog vi bussen halv 12 till lilla torg. Vi mötte upp elle och sen gick vi till mello yello för att zäta och några andra va där.
Det blev lite dricka där och sen gick vi till etage, inom max. hatar max så jävla äcklig mat :( ..
När vi kom in så blev det till att köpa dricka. Vet inte vad jag köpte för något men det var något som var gott.
Johanna och jag gick och dansade lite och sen vila, dansa, vila. Blev av med elle och jeppan hittade inte dom förrän lite senare när vi satt i en soffa så helt plötsligt var vi alla där haha .

Det blev ännu mer dans, upp på scenen lite grann men pallade inte så jag gick ner ganska snabbt medans johanna stannade kvar. det var ju michael jackson ;) hahah .
Folket började dra sig hemåt , men jag och johanna stannade kvar och dansade. Några killar kallade på oss och gav oss dricka. skitäckligt vin, men det gick ner endå .
All dricka på etage gick betydligt bättre att få ner än de vi drack hos mig..

Helt plötsligt tog musiken slut, och etage skulle stänga. tiden bara försvann haha fattade inget . vi gick och hämtade johannas väska och sen gick vi till max för tjugge skulle äta, men dom hade stängt.

två människor kom fram och pratade med oss, en utav dom var en som hade frågat mig inne på etage varför min kompis (johanna) var otrevlig, jag fick skylla på att hon var full ..?
Vi pallade inte med dom längre, men dom fattade både engelska och svenska så dom fattade  typ vad johanna sa. dom frågade efter nummer så säger johanna lagom högt, ska jag ge nattas nummer? hhaha så jävla dum. Så sa vi till dom att vi tar deras nummer ist så vi ringer dom .. eller inte =) men ett bra sätt att inte ge ut sitt nummer på.

Vi började gå mot stippes, jättelångt var det. men det var jätteljust och lagom varmt ute så det var inte jättefel.
Beställde en pommes och åt, lagom gott men ångest idag!
Väntade och väntade på att klockan skulle bli halv 6 så man kunde ta bussen hem, hade absolut inte pengar till taxi.
Missade 5an bussen pga en sak men tog tvåan till centralen istället sen och sen fula 4an hem.
Var hemma vid halv 7, mamma var vaken när jag kom haha. Tog en macka och sen gick jag in på rummet och deckade direkt !! skönt.

Hade ställt min klocka på 12.00 idag för jag tänkte att jag skulle dra till stranden lite med min syster, men jag bara stängde av klockan hela tiden. Det ringde folk hela tiden och sms, men jag orkade verkligen inte och vissa hörde jag inte ens. Vaknar en timme senare av att min syster ringer och säger att jag måste gå upp nu för de är skitfint väder och att hon snart skulle komma hem så vi skulle dra så jag gick upp:( . pappa kom in med lite mat och sa att vi skulle åka till körskolan och skriva in mig så det blev ändrade planer men det är molnigt ute nu så de är sitsamma :D .
Körde till körskolan och fixade och sen hemma nu och har duschat. Natta är påväg hit, student ikväll på latin!

jag är jättetrött, känner att jag måste sova om jag ska orka ikväll .

bara tre dagar kvar till min egen student :)

ska ta på mig lite och göra lite mat .. ciiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0