mhmhmhm

Idag på jobbet så har det gått ganska snabbt. Har en egen data och plats och kan faktiskt inte hjälpa att jag råkar gå in på lite andra sidor då än vad jag ska :( .  har hittat massa jobb på arbetsförmedligen som jag ska söka till :)
Åt på mexican sak, taco .. den är godare än när man äter hemma. har tröttnat på taco, men inte där :D . gick in på lindex och testade lite kläder och bikini , antagligen ska jag köpa den imorgon. Köpte också jordgubbar med oss upp. Asgott!

Efter jobbet så körde mamma och jag och hämtade upp natta i dalaplan och sen körde hon oss till jeppan.
SÅ sitter hemma hos henne nu och väntar på att hon ska äta klart och sen ska vi sticka och träna.

Sista dagen imorgon på jobb för denna veckan .. (a) skönt. sen har jag bara 2 veckor kvar och sen är det money .. fast dom kommer inte förrän den 25 juli och 25 augusti.

ska sticka nu, snart iallafall ..

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0