Midsommar och idag

Kvällen började hemma hos elle med jeppan och sandra och såklart elle haha. Vi gjorde maten, jag vägrade att skära fläskfilen eftersom det är fruktansvärt äckligt =/ och jag gjorde de sist. Sandra fick skära den och sen sa jeppan att jag är så duktig på att steka och jag gjorde de så gott förra gången, med andra ord : sussie gör det.. ahaha för jeppan kan inte göra de för de gör ont när det stänker, sandra hade redan gjort och elle får absolut inte röra maten för då kan det hända hemska saker och maten kan förstöras :( det vet vi alla om! haha

Efter maten gjorde vi oss klara, börja dricka och sjöng lite fint singstar. haha låter förjävligt när jag sjunger men det skiter jag i =) .
Vid 12 stack vi till slagt, träffade några danskar på vägen och pratade dansk/svenska med dom. Din danske skideröv finns det tydligen ingenting som heter ? haha .
När vi kom fram till slagt så hittade inte rebecca sitt leg och kom på att hon hade glömt det så vi stack till en fest i söderkulla istället.

Träffade xio och hästen där, men hästen gick direkt när vi kom . vi gick ut till uterummet och där spenderades en stor del av kvällen. Vissa händelser mindre trevliga, vissa nej kan faksitk inte säga bra.
Skönt att komma därifrån pga det.

Vi tog tvåan till gustav, vi såg bussen komma så vi börjde springa. Chaffören såg att vi sprang så han stannade mitt i gatan och plockade upp oss =) .
När vi kom till gustav så gick det inga bussar som vi skulle ta så vi GICK därifrån till snabbt&gott, fettona skulle käka och sen gick vi hem till elle alla 3 och sov :) .
Vi började kolla slumdog millionere men vi pallade inte så vi sov istället.
Fattar inte vad vi höll på att prata om när vi gick från gustav till dit, hahah rolig och fint <3 .

Vaknar och somnar om och vaknar, ljuset kom rakt in i rummet så jag kunde inte somna längre
Elle körde jeppan till oxie och jag stannade kvar eftersom min mamma skulle komma och lämna saker eftersomj ag inte orkade åka hem idag :( .
Gjorde lite mackor och satte mig och kollade på tv, sen kom elle hem så satte vi på ice age 1 . haha dom filmerna är så jävla roliga. Sen kollade vi på full frys, hahaha 11 år sen den gick på tv typ.. ? men ändå lika rolig.

Har i princip bara legat i sängen och kollat tv och gjort absolut ingenting. Har inte heller mått så bra heller för den delen.
Elle och jag gjorde mat och sen skulle vi kolla på björnbröder men den hackade så elle gick och duschade och jag kollade på toy story men orkade inte så vi bytade tll full frys igen =) hahaha .

Natta kom hit nu också för en stund sen, vi gör inget speciellt sen men antingen så sticker vi hem till några kompisar eller så kommer dom hit eller så gör vi ingenting alls, jag orkar inte göra något ansträngande iallafall.







väntar tills jag har fått jeppans bilder, så kan jg lägga upp fler =)

Ska joina elle och natta nu med att kolla full frys.

ciaocioaciao

förresten jeppan skulle kanske komma hit efter jobb också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0