MY HIPS DONT LIE

Hemma hos ellepelle igen haha ..

Såg ice age 2 igår, så jävla roligt hahaha . efetr filmen så somnade vi direkt ganska trötta var vi :(
Jag drömde om mammutar som skulle söka jobb, och för att få jobbet så skulle man sjunga studentsången och jag hörde studentlåten under tiden dom sjöng ju, tillslut så vaknade jag till och bara men va ?? de är på riktigt och inte i drömmen . Jag väckte elle och frågade elle ..vad är det ? =/ så hon bara AAAHH!!! det är den jävla saken. jag bara ..hmm. oklej .:S hjahaa det var ett sånt spelningskort hon fått på studenten som spelar när man öppnar det. Det funkade inte på studenten och inte igårkväll när elle försökte få igång den.

Iallafall så slutade den inte att spela, elle börja misshandla den men det funkade inte endå. (ett kort) . Elle fick spel och tog kortet och försvann från rummet, fattade inte vad hon gjorde haha. Sen kom hon tillbaka och sa att hon hade lagt kortet ute i en låda i hallen ahaha. Hon gick och la sig igen och det blev tyst sen kommer jävla låten igen ahha den slutade aldrig spela =/ vi hörde den genom dörren och allt. Jag blev asrädd trodde att det var spöken som höll på att störa sig, tillslut så somnade vi.

Jag vaknade ganska tidigt imorse och skulle gå upp och ta något att äta, HAHA när jag kommer ut i hallen så ligger den i lådfan och spelar fortfarande.. haha helt jävla sjukt !! =/ så jag tog den och gick in till elle. Jag tog isönder skitet och så slutade äntligen att spela =) bahah .

Sen tog jag bussen till heleneholm och träffade natta och jeppan och sen gick vi till friskis och tränade.
Träffade min gamla lärare från sundsbroskolan hahah . Ofta han kände igen mig, men iallafall
Efteråt kom elle och hämtade mig så stack vi hem till mig så duschade jag och sen stack vi till henne,inom malmborgs eftersom fula ica hade stängt .
När vi kom ut från friskis så började det blåsa asmycket , vi fick grus i ögonen och benen det gjorde asont. Hade typ bara ett öga.

Hos elle nu, jeppan och sandra kommer sen så ska vi äta :) fläskfile, pommes och barnäsås ... asgott! Får äta fettomat när man tränat =) haha

Måste gå och sova lite nu om jag ska orka ikväll och natt =)

ciiiiiiiiiao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0