onsdag

Idag stack jag upp till stan och mötte natta. gick och åt på thai .. vad det nu heter. sen gick vi till arbetsförmedlingen och skulle srkiva in henne. Jävla biatch, en tant som jobbade där.
Efteråt så träffade vi matti och ralle för dom ville med och träna, men först skulle dom också äta så vi stack till falafel number one.. om den heter så ..

Sen stack vi och tränade. Nytt rekord för mig haha jag är så duktig. Mamma kom och hämtade mig och natta vid 5, körde henne till nydala och sen körde vi hem :) ..

Kollar matchen nu och sen blir det ta det lungt. Imorgon är det avslutning :( och senare procivitas student och ut :D haha jag längtar!! =)


jag gör inte som du säger så lägg ner ;)

nu ska jag duscha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0