Söndag

Vaknade jättetidigt och kunde inte somna om, sms natta och skrev hej. och fick ett hej tillbaka. Vi träffades i köket och gjorde frukost och gick ut på terassen som vanligt och åt den där. Varmt och skönt.

Haidar kom också upp och åt men dom andra låg och sov. Vi gick till stranden efter vi ätit.
Jag hade bestämt att jag skulle ligga där länge eftersom det var skitlängesen jag var på stranden och allt eftersom jag jobbar hela veckorna nu. har gjort.

Aldin stack ut själv med båten när han vaknade, han skulle ut och se vad som fanns på andra sidan sjön och elle och adi kom ner till stranden efter dom städat stugan lite grann.
Vi köpte glass och badade och det var jätteskönt. Skittråkig var elle först som inte ville bada, men sen badade hon och jag. Simmade lite haha och sen gick vi upp och torka.
Efter en stund blev dom astråkiga alla fyra och ååh pallar inte ligga här blalba, åååh.. vi gååår. så dom gick men jag låg kvar helt ensam. fuck you .. =) låg kvar ett tag, badade några gånger och torkade och badade en sista gång innan jag gick upp till dom.
La mig i hängmattan och stekte. Jag blev faktikst lite åksjuk haha sjukt, men man blev det.
Senare var det dags för att äta. Aldin hade lagat pasta och köttfärssås, den smakade inte som vanligt . Den var riiiiiitkigt god. Ville inte sluta äta haha, vitlöksbröd också, men åt mer mat än de. Det slutade med att jag fick skitont i magen.

Inte så mycker mer hände efter maten mer än att diska, plocka undan , städa och sen stack vi hem. Sov i bilen påväg hem.
Helt okej helg, vissa saker roligare än andra.

När jag kom hem så gjorde jag inte alls mycket, var helt sliten så kollade typ bara på tv och sen deckade jag. Överskönt istället ju.

Har inga speciellt passande bilder att lägga in här. haha

Nästa vecka blir det mer fina små "resor" om jag inte har helt fel för mig :) och om 27/28 dagar är det lloret de mar !! Kommer ha så fruktansvärt roligt. Längtar som fan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0