ss

Har inte pallat med att skriva här , haft mycket annat att göra.. meeeeeeen

Som sagt så fick elle körkort i torsdags, mycket bra och grattis igen !! <3
På lördag kvällen så var elle och jag först hemma hos mig och kollade matchen sen åkte vi till bamse i oxie där det var lite folk som drack.
var sociala där en stund och sen var vi trötta så vi stack hem.
Vägen till oxie var kaos, jag är inte duktig som vägvisare. råkade säga till elle 3sek innan hon skulle svänga så det var många "nära olyckor" hahah men ikke. sen var det skitsmalt eftersom det stog en buss och en bil på gatan . jag säger till elle att vänta till bussen, väntar hon? nej för hon kör igenom och är 2 cm från bussen och att krocka..
haha ååh, när jag ser elle i bilen börjar jag skratta och tänka på denna gången . siiick !

HAHA kaos. vi skulle komma ut på motorvägen och jag trodde att jag var typ bäst på att hitta den eftersom jag har sett hur bussen kör när jag åkt hem från jeppan och så. så jag sa till elle ta  först till höger , hahah men det var fel så där körde vi på motorvägen till ystad. OMG hahaha, det var ingen avfart förrän vi kom till svedala där vi svängde av och körde in .. haha

där var skyltar och vi läste högt:
sandviken - nej dit ska vi inte
ystad - nej dit ska vi inte
malmö - JA !!!!

hahah så vi kom ut på motorvägen till malmö och kom hem fint.
Körde in om mig och tog lite saker och sen körde vi och tanka.. elle e sjuk i huvet vågar inte vara nära henne när hon tankar.. "jag hade inte heller vågat vara nära mig" hahah (Y)
sEn åkte vi hem till henne och kollade mamma mia och sen somnade vi ..

Next day gick vi upp tidigt och körde till bunkeflo för att lämna mig och sen stack hon på samling och åkte till göteborg för att spela match =) . och jag gick hem och sov, jag var så fruktansvärt trött.
Vaknade senare och gjorde inget speciellt. Blev hämtad av elle sen på kvällen så åkte vi hem till henne och kollade klart mamma mia eftersom vi hade somnat till den dagen innan .
Efter filmen sov vi och vaknade upp idag.. ahah måndag.

Vi stack till stan och träffade natta och fixade vad vi skulle. sen blev det lite shopping och lite hit och dit. Satt på espresso house , fettona åt . sen åkte natta och jag hem till mig och elle hem till sig.
Natta och jag stack till helenholm och tränade och sen hem duscha och sen gick vi till bif där elle hämtade oss igen haha och vi körde till entre och kollade på bio. My bloody valentine .. 3D .. hemsk film som fan.  fyyyyfan=) men alltid lika kul med 3D haha.

Elle stressade hem eftersom hon skulle till etage och det skulle inte vi . Var inte tillräckligt tagga efter bion + hade skitont i magen och nattsimjau hade ingen lust att gå.
Vi kom hem till mig och letade som galningar efter nattas ring som hon hade blivit av med här hemma innan vi stack. tillslut hittade vi den och natta blev glad haha, jättefin ring :( .
Nu sitter hon vid min andra dator och spelar några spel som hon hittat på datorn haha, antagligen kommer jag sitta där sen och spela samma. jag testade det innan och det var faktiskt kul, men det var ett stress spel :$ !!

Lärarlunch imorgon.. och avslutning på torsdag .. och student :D

Nu är jag skittrött, ska sova =)

ciaooo!

                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0