student

Natta kom och vi gjorde oss klara och drack lite vin .usch , sen tog vi bussen till gustav och gick till latin.
Så hemskt påvägen dit, flaken utanför petri och sen utsparken på latin. Det var jättesorgligt .
Efter vi sett emelie springa ut så stack vi till triangeln och köpte blommor och sen satte vi oss på Raa och tog vars en dricka. Skitgoda var dom :)
Sen tog vi bussen till kvarnby där hon bor och gick hem till henne.
Skitgod mat haha :$ och det var kul hos henne :D .

Sen stack jag och natta hem till mig och sov för nattas bussar hade slutat att gå. jättetrötta var vi så vi somnade typ direkt när vi kom hem.
Vaknade av äckelalarm klockan imorse men den åkte i golvet osv så vi sov längre. Vi gick upp vid 10 istället och tog på oss kläder och sen åkte vi till skolan för att fixa .. lakan till flaket .. tror att det blev fint haha .
Var tvungen att sticka lite tidigare eftersom jag hade tid hos frisören 14.45 .
Jag tror att mitt hår blev bättre? får väl se när jag har fixat det.

Ikväll blir det studentfest hos frick :) .
Natta kommer hit för hon ska också med sen ska vi hem till matte och dricka lite sen träffar vi annika påvägen dit och sen blir det fest&fest!! :D

seeeeeee ya


driiiiiiiiiickan :)  (natta ville att jag skulle fota den haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0