tuesday

Idag blev det lärarmiddag i skolan. Buffe, inte jättegott :( . vi gav present till nina, bästa mentor/lärare och jag och jeppan gav till zandra.
haha en ljusstake eftersom vi har snott hennes under åren haha , ett kort och en annan sak som är intern mellan oss;) . kommer sakna henne :(

Efteråt så stack jag, bamse och jakob till arbetsförmedlingen och skrev in mig och sen blev det hem. Drygt. Skittråkigt väder, pallar inte sticka ut då.

Avslutning på torsdag :) .

Vet inte hur jag ska göra, vet inte vad jag ska göra, vilket som blir bäst för mig. Känns som slutet på något som inte ens har börjat.
Jag behöver komma bort ett tag!!!


Min syster åker till  USA på torsdag, har fått 300 kr att handla för där .. men vet inte vad där fínns ? haha vad vill jag ha ?
Min morbror sa att om jag ville åka till USA den 3 agusti kunde jag det. 9000 kronor , tur och retur. var inställd på det ändå till jag och jeppan pratade om det och kom fram till att vi fortfarabde är i lloret då ;( . men vi får väl se.

GRATTIS MATTI :)

ska ut lite senare träffa en vän :)
ciiao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0