UE.

ÅH, vill bort från malmö, bort från denna jävla skiten. 32 dagar kvar till lloret de mar, och det är jag jävligt glad för. Fina spanien, ligga på stranden och steka, festa ihjäl mig med fint sällskap och träffa fina spanjorer =) . Låter hur fint som helst. come on lets work!

Känner att jag har varit nere och sjukt nere dom senaste dagarna men har mina anledningar antar jag, folk som märker det på mig men de finns inget att "prata ut om" för de går typ inte. Vissa anledningar vet jag själv och vissa har jag ingen jävla aning om.

sorgligt men sant så växer inte alla upp. Du/ni är äckliga hemska människor. har alltid varit kommer troligtvis alltid att vara det också . Kommer vara fast i er omogenhet hela livet. Jag och min vän Rj har efter vad ska man säga. när vi pratat om de så har vi kommit fram till varför ni blev äckliga hat-objekt.

Vill bort från maaaaaaaaaalmö, och jag ska!!!!

borde sova nu, men kan inte somna. är inte tillräckligt trött. Får väl kolla lite på 2½ men som är på tv  nu :)
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0