Lördag- söndag

Elle kom och hämtade mig vid 3 tiden och sen körde vi till hennes stuga, som ligger någonstans vid hörby/höör .
Vi åkte den röda bilen, jättenervös var jag haha ..elle hade pratat om hemska saker om den bilen .. vi hörde något som dunkade till ganska ofta men kom fram till att det var något som låg i bakluckan och typ åkte omkring.

Vi var framme ungefär en timme senare. Elles släkt och familj var redan där eftersom pia (elles mamma) hade fyllt år och det var kalas för henne :) ..
Vi tog lite mat och dricka och åt och sen hade elles pappa fixat en fem-kamp. vi blev indelade i lag och jag fick va med elles yngsta kusin.
Vi skulle kasta ringar, fiska med spik, fotboll, ballong och en sak till men jag kommer inte på den nu :( .

Det var bara jag som fick pris :/ haha han glömde att dela ut till dom andra.

Elle och jag gick in vid 9 och kollade på någon film som gick på tv men den var kass så vi kollade på rocky istället. jag hatar rocky , skittråkig.
elles tjejkusin kom in och kollade lite med oss . när boxningsscenerna kom på tv:n så sa hon att munskyddet som dom hade i munnen var gurka, att man har 2 gurkor i munnen .. den är reserv om man skulle bli hungrig. haha :(
"elle har alltid rätt, jag med, och du med ( jag alltså) , vi alla tre har alltid rätt ."

iallafall ...elle somnade under filmen och jag väntade typ på att hon skulle vakna och det gjorde hon.
vi bestämde oss för att basta och sen bada så vi gick ut till bastun. Sjukt varmt var det. vi hade tagit med iskalla cider med ut så vi tog och drack. asgott!
Bastade ungefär en timme och sen klarade vi inte mer, var typ 50-60 grader . När vi kom ut från bastun så var det jättehemskt mörkt, ute i skogen så vi sket i att bada och gick och duschade av oss istället. sen gjorde vi föräldrarna och mormor och morfar sällskap och spelade lite gin runny .. heter det väl? elle? haha minns inte , längesen jag spelade det.. ja förutom igår då.

Tiden gick och klockan blev halv 2 när vi var "klara" , spelade inte klart vi alla var så trötta och ville sova.
Elle och jag gick och la oss vid soffsängarna framför tvn och somnade :(  ..

Vi väcktes imorse av pia som sa att vi skulle byta till en annan säng eftersom dom skulle fixa lite saker där var vi sov så vi inte skulle bli störda.
Bytade rum och skulle sova vidare. men då börjar dom borra utanför just de rummet vi ligger i .. hahah ååh:( men lyckades tydligen endå somna. Vaknade senare vid halv 2 -2 och då gick vi upp. ångest att sova så länge när det var så fint väder.

Vi gjorde frukost och gick ut och satte oss i solen och åt den . sen bestämde vi oss för att gå runt sjön. Elle berättade att det kunde finnas älgar, och vildsvin som är farliga en bit därifrån vi gick. alltid göra mig rädd:(
"vildsvin är farliga, speciellt när dom har ungar med sig, då kan dom döda" tack elle :p hahah gör det mycket bättre.
vi gick och gick, elle såg ett rådjur men jag missade det för ja kollade åt ett annat håll haha.

Det tog 1 timme och några minuter att gå runt sjön, fick reda på att det var 6km men det kändes som jättemycket längre .
När vi kom tillbaka så tog vi våra saker och så körde vi hem. Först till elle och sen åkte vi till möllan och lämnade lite saker till elles friend och sen skulle vi till mig men elle hade glömt sitt körkort hemma så vi åkte till elle igen och hämtade det och sen hem till mig för att äta.
Efter maten tog vi det lite lugnt och sen stack vi till annestad för att fixa en sak och sen stack elle hem till sig och jag till mig själv:)

Jag har kollat lite på austin powers goldmember :( haha den e så bra. och sen nu någon annan film som jag inte var så insatt i ..

Borde egentligen sova nu, ska upp tidigt imorgon. Har jobb hos mamma nu denna veckan och 2 veckor framåt.

Midsommar på fredag ..(a)

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0