m.

Har varit så jävla trött idag, suttit och nästan somnat till vid datorn haha :$ . Efter lunchen blev det bättre. Vi gick och åt på snabbt och gott. 2 korvar med mos blev fan inte mätt på det så köpte en varm macka i baristan :) . Köpte även bikiniöverdelen som jag la undan igår på lindex. wooh .. iallafall så stack jag och mam till mobilia när vi slutat eftersom det känns inte som att jag kommer hinna med stan imorgon =/ ..
Köpte en svart tröja, nytt puder (äntligen :( ) och en ny mascara, 2 sista sakerna behövde jag verkligen. Allt e slut slut så jag har fått vara utan .. förutom pyttelite mascara :D

När vi kom hem så såg jag att jag hade fått hem klänningen som jag beställt. OMG liknar en hora typ i den. jeppan jag menar allvar den är som den röda klänningen hahaha, och du vet vad jag menar då :( .
Den var så jävla fin på den modellen som hade den på sig, men nej den var för jävla kort asså, böjer jag mig ner visar jag allt. sen typ hängde den, de ser ut som att dom har användt för mycket tyg till klänningen så de som hänger är de som blev över och bara hänger, är där till ingen nytta alls. nejnej det blir att lämna tillbaka den. Man kan ha leggings under till den då är den fin, men ofta ?? nejfan. inte till den, det funkar inte helt enkelt. Möjligtvis om den hade varit lite billigare än vad den var.
Jag kommer få ångest om jag behåller den så byeeeeeeeeeeee :(

Jag tror jag ska sova nu ett tag, är astrött. Vid 9 kommer elle och hämtar mig, inom sola och sen hem till elle och sover där. Vafan ska man göra när solen vägrar komma fram eller om man sitter inomhus och jobbar när det är fint väder ? har inte så mycket att välja mellan :( .Imorgon ska jag träna ganska tidigt på morgonen (inte jättetidigt elle, haha) .. och sen blir det väl hem och fixa sig sen hem till elle igen och fixa mat och äta och lite så med fint folk :) . Sen får vi se var vi tar vägen, har inte bestämt oss än!

Min syster ringde hem imorse klockan .. vet inte vad den var men antar att den var fem för det var den enda gången jag vaknade imorse.. ? och iallafall väckte mig, hemskt att se på klockan att jag bara fick sova nån timme till =/  haha. hade tydligen lagt hemtelefonen bredvid min säng igår. visste ju itne att det skulle ringa :( haha. Börjar sakna dig nu !!! :(

Imorgon åker bebisen till cypern, ha så kuuuuuuuuuuuuligt :) och jag, jeppan, sandra och zäta åker om typ 39 dagar. så jävla fint . Kan inte vänta när jag läst allt fint om llllllllllloret de mar !!! AAAAAH <3 snart snart.

CIAOCIAO


Rebecca Jeppsson och jag.


igen .


agaaaain


jag, elle och rebecca .


Tiden innan balen och efter balen gick så jävla snabbt. Helt plötsligt var det studenten och sen poff så var den slut.
Allt har gått så jävla snabbt. Hade lätt velat göra om allt igen !! Inte  gå i skolan, utan det andra ;) haha .
Typ allt annat också :( .
Det var precis vinter typ, jag fyllde år , massa hemsk snö överallt. jag prakitserade på dagiset och asså vafan, var tog det vägen haha. Sen har vi knappt varit i skolan på sista tiden. Bara massa praktik och jobba hemma eller inställa lektioner . okej inget fel med de. sen påsken ..våren haha nu är det sommar och det kommer gå så jävla snabbt så snart är det höst och vinter igen. hahah fan asså vad är det jag sitter och säger :(:(:(:( haha men vafan ..

jag älskar oss.

Kommentarer
Postat av: jeppan

<3 det var på den tiden jag var brun:(

2009-06-19 @ 10:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0