ok.

Jag är så fruktansvärt trött och sjukt irriterad. Det är sjukt mycket som stör mig just nu.

Skulle ha solat idag, varför det inte blev av för min del kan ju diskuteras :S själv har jag ingen aning bara små funderingar. Skulle gå hem från kronprinsen till bunkeflo, och ja det gjorde jag. Blev lämnad själv i hyllie mindre kul, hittade inte, blev rädd och trodde aldrig att jag skulle komma hem . Att jag kunde gå vilse i malmö/limhamn/hyllie ja det kunde jag ju verkligen inte tro, men det är bevisat att det också går.

Fick panik, hade inga pengar på min mobil, inga pengar till bussom jag skulle hittat ut till där bussarna gick. och ingen mat eller dricka och min hals var så extremt torr. Försökte få tag på mamma genom kompisar och tillslut så ringde mamma mig, jag berättade som det var att jag var vilse och försökte beskriva var jag va. Mamma sa gå till höger och försök hitta till bussen. (4an). Omöjligt men hittade till slut.

Det är det värsta jag har gjort i hela mitt liv tror jag iaf som jag känner nu.så jäva ont i fötterna, kan knappt gå.
Har gått hem från stan en gång innan, det var typ i 6an och då var vi 4 stycken och hade skitkul.
Ska aldrig gå på en sjukt dum ide att gå hem från stan igen, aldrig. Inte om det ska sluta med att man går ensam, men det vet man väl inte från början antar jag?


ge mig skitsnygga samuel haus, det kan gör mig glad nu! yey
(han är 90:a, ingen bebis som på bilden, så tro nte jag e pedofil)

Har ingenting att göra med det ovan. MEN
En sak som jag inte fattar är  varöfr man är så jävla korkad i huvudet, en idiot rent utsagt. Meningen med det hela var att..? Vad det handlar om vill jag inte skriva ut här eftersom jag inte tycker att det är en sak som ska gå vidare och att mer folk ska få reda på det. varför skriver jag såhär då? inget att bry sig om. Jag gör som jag vill.

Träffa rebecca imorgon efter jobb, javisst. Ska bli kul att träffa henne, det var så längesen, (igår) haha. Nä men jag triiiiivs :D .

Ska se om full frys e klart, annars blir det simpsons + family guy och sova. Har skitont i huvudet och pallar inte vara trött längre på jobb. Asjobbigt. Sitter bara och mår skitdåligt osv.

ciao

Kommentarer
Postat av: jeppan

ahahahah pedosussi:D

2009-06-23 @ 00:09:52
Postat av: syster

Men snus da, det later inte kul. Hoppas att du rycker upp dig snart, inte meningen att du ska ma daligt ju :(



har du kommit pa nagon present an?

har kopt en liten grej till dig redan,haha.



full frys - hittade du? tror vi har nagra avsnitt inspelade pa vhs, men vet inte var i sa fall.



ta hand om dig, alskar dig. pussar S

2009-06-23 @ 04:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0