väldigt fint

Lördag:
Det blev att vara hemma hos elle och kolla film. Natta och Elle gick till videomax och hyrde film som jag fick reda på när dom kom tillbaka. Dom hade med sig matti och järpell också. Snäll som jag är hade jag städat elles rum när dom kom tillbaka och bäddat sängen =) . Hann lägga mig ner i typ 10 minuter och kolla vidare på full frys innan dom kom.

Vet inte vad filmen som vi såg hette men den var riktgit sjuk.

Den handlade om en reporter och en filmare som skulle filma på en brandstation och sedan åka med i brandbilen när det hände något. Såklart hände de något och dom åkte iväg till stället. Där var det en tant som hade skrikit asmkt och sånt, dom går upp till henne och hon får ett utbrott och anfaller folket, vissa blir skadade. Tillslut så har alla fått rabies och dör, jättesjuk film asså. men den var bra tillskillnad från andra skräckfilmer. Dom som var läskiga innan va såna scream och dom haha, efter dom tror jag inte att jag har sett en endaste riktigt bra skräckfilm förrän denna. Jag ville gråta igenom filmen.
När filmen nästan var slut så ringde elles portdörr, det var aldin och adi som kom.

Någon fick en dum ide, elle!!!!? att vi skulle spela risk. Okej jag har spelat de en gång för skitlängesen och jag vann allt. Min första gång, men jag tycker inte att det är så kul :( .
Vi spelade i lag och jag och aldin var typ sämst så vi gav upp. Vi gick ut på balkongen och tog det lungt, översoft på elles balkong, kvittar när. alltid lika fint =) . och där inne hade dom satt på en ny film, the ring. Jag hatar den filmen, så jävla tråkig. Vet allt som händer hit och dit, har sett den såpass många gånger innan.
När den var slut så gick alla hem förutom jag och natta.
Alla tre gick och la sig i elles mammas och pappas sovrum, men sen försvann elle . varför vet jag inte.. men iallafall
Jag och natta låg och pratade skitmycket om typ när man var liten, hahah mobbade. men vi pratade om spel och saker man gjorde.
Druvjakten, ett skitroligt spel hahah :(:( .
Natta ville sova men jag kunde typ inte så jag satte på musik på min mobil och höll vid hennes öra så hon inte skulle kunna somna, tillslut fick hon spel och vände sig om och bara WAAAAAAAAAAHHHH !!! skrämde mig, haha jag låtsades som att jag inte blev rädd men jag blev sjukt jävla rädd hahaha, hennes hår liknade thering håret :( ( bara för att det är långt och mörkt, inget annat) .
Tillslut somnade vi och sov jättefint.


När vi alla vaknade så stack vi till mcd och åt "frukost" och sen innan vi åkte hem igen så skulle natta och elle inom nydalamarknaden.

Jag hann inte vara hos elle så länge eftersom jag skulle ta bussen till heleneholm och möta jeppan och natta och sen träna på friskis.
Hamburgaren försvann lika snabbt :) .
När vi var klara så tog jag och natta bussen till gustav för att byta till bussen som går hem till mig. Vi hann köpa popcorn 50% less fat innan bussen kom.
Kände att det var tvunget att ha popcorn till filmen vi skulle se.
I taket lyser stjärnorna såg vi, riktigt bra var den faktsitk + sorglig. Den låter hur dålig som helst men ikke :D
Han som spelar tsatsiki var med, han är så jävla snygg också!

Natta stack nyss och jag ska sova eftersom jag har jobb imorgon igen. Blir så ledsen, jag orkar inte! :(
Ska sova nu antar jag, huvudvärken från igår börjar komma tillbaka, fruktansvärt irriterande.


Sandra, jag och elle . från i fredags.

ciao och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0