S.S

Sitter på min systers rum, har kollat igenom gamla vhs och försökt hitta full frys och ja det gjorde jag också. Hittade astrix och obelix också, men kvaliten va sjuk, den suddade igenom hela. så sket i det.
Tror min nya favvo film/serie är full frys och självklart sjuke edvin :D haha han e kung.

Det har varit lite roligare idag på jobbet har gjort annat än att sitta vid datorn. Eftersom dom på mammas våning, eller hennes korridor ska flytta ner till 3dje våningen under helgen så måste ju saker packas ner i kartonger. Jag har gjort det, haha jag vill flyttta :( . Det var helt kul att rensa igenom saker och sånt. haha

Om det är fint väder imorgon så ska ja gå tidigare :) .
Till lunch idag åt mamma och jag bk, känns som jag kommer komma in i den bk-vanan lr vad jag ska kalla det för som innan. I söndags blev det mcd, men bara en liten mc chicken junior, i måndags åt jag bk och idag bk. Som tur är har jag tränt samma dag som jag ätit där förutom idag då :( .

Får spel på min systers data, haha den är sjukt efterbliven , svåra knappar och skärmen är ju skitlös. Sandra, ja jag ska ta det lungt, och bara idag jag använder den. Orkade inte gå till mitt rum och hämta min, haha.
OCH jag får spel på min jävla öronpircing också, den hoppar av hela jävla tiden den lille kulefan. Hittade en som jag tappade en gång vid en busshållsplats i min gröna jacka..? sen när jag skulle ta den och sätta i, nej men då finns den självklart inte kvar. har letat som fan i fickan haha tusen gånger också men den är gone. Fick ha den fule metallkulan och sen nu satte jag på den rosa som är sjukt stor. haha inte alls fint tycker jag. Vill ha min diamant tillbakaaaa ..

Nu är det simpsons och sen family guy. Tror jag ska gå ut också om någon vill. Känns som jag är en mobbad liten unge som kommer hem och sover och sen gör samma sak hela veckan. Ska bli ändring på det sen när jag inte har jobbet längre. Sommaren kommer bli asbra, Göteborg och Båstad efter jag slutat jobba, sen lloret de mar den 27 juli och sen en till resa skulle jag tro, får se vad pengarna tycker om det. och sen i september så ska jag noooog åka med mamma och pappa. Och under hela sommaren ska jag lämna in massa cv överallt, behöver ju ett jobb för fan.
Om det inte blir den resan efter lloret så blir det att bo i lindängen skulle jag tro då min morbror åker till usa again. =)

Nu är det siiiimpsons :) byebye

skulle lägga in en bild men pallar inte med denna datorn längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0