25/3

GRATTIS MAMMA <3 !!!

Mådde som jag gjorde igår så det blev ingen praktik för mig idag heller (a) haha.
Legat hemma mest och bara kollat på barnkanalen(brukar göra det när jag är sjuk eller "sjuk") HAHA, finns ju inte ett skit annars på tv vid 9-15.00 på tv. Det brukar vara oftast vara helt okej men idag var det sjukt drygt och för mycket trams. Bytade till CN och där var det sune, men det hade jag redan sett så jag gick och gjorde lite mat istället.
Sen tänkte jag att jag klarar inte av vad som finns på tv:n idag så det fick bli gossip girl ! de är så jävla bra, men kan inte se längre för jag hittar inte avsnitt fyra!!!!!!!

Fick en paniktanke innan att jag måste handla kläder IDAG, imorgon kan jag inte och inte på fredag heller tror jag :S ..blir så ledsen ibland :( .

Jag känner att jag vill göra så jävla mycket just nu men vet inte vad och hur om man inte har pengar ..
=/
Känner också att jag måste på en till utlandsresa innan studenten.

seeya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0