asd

Jag har träningsvärk :( . Det kan faktiskt vara skönt med träningsvärk ibland tycker jag, men inte idag för när jag är trött och sträcker mig baklänges så gör det jätteont, och speciellt i magen och armarna . usch
Stack till skolan imorse för att fixa lite pa saker, efter det så hem igen för att vänta tills södervärnsaffären öppnar.
Stress följde med mig hem så vi kunde "vänta" , orkar inte gå i stan plus att jag behöver plugga HISTORIA.
Jag orkar inte , de är skitjobbigt och skitsvårt. När vi skulle ha provet tänkte jag att jag skulle vara duktig och börja plugga i tid, så jag började plugga 2-3 veckor innan, haha och jag klarade inte provet. Jag hade 2 frågor som var rätt av 7 stycken. jättebra (Y) . Och rebecca jeppsson börjar plugga typ 2 dagar innan och hon klarar det:) . vad är mitt problem ?
MEN vi fick typ 60 frågor och plugga på, kom någon av dom frågorna på provet? nej för att de gjorde dom inte.
Har 3 prov att göra i historia för att få G .
Jag har varit duktig och börjat, så jag måste fortsätta nu.

bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0